27.maj

LOREEN vann igår, jag var så glad för henne. Jag titta det med honom. Han kom till mig. Det känns så tryggt hos honom, men han stannade inte såklart. Efter klockan 1 åkte han. Han sa att han kan stanna, men senare nej , han kan inte sova här. Tror , att för att sen han skulle träffa J. När han gick, vi bara pussades. Ville inte släppa honom. Sen sa, att jag ska komma till honom på tisdag, när har pratat klart med M. Igår , när vi var hos Anja, då berättade henne oxå, att vi ska skiljas. Det känndes så lätt, att prata med nån. Men nu är det jobbigadte steget, att prata med M, att han ska flytta. Berätta till henne oxå om N. Men A sa, att sa inte till M om honom. Det kan bli värre. Nu måste planera, hur ska dela J. När han ska träffa henne.Det blir lite jobbigt för J, men hon kommer att förstå. Jag har klarat en månad utan honom, och det funkar. Jag har börjat att må bättre, när träffade honom. Han ge mig styrka, att vara starkt. Men det är inte säker, att vi ska bli ett par. Jag vill inte att varje gång han kommer till mig. Det är långt för honom, att åka till mig. Hoppas att mamma ska ta henne nu 1 vecka, då kan vara mera med honom , kanske. Jag ska börja jobba på helgen, eller kanske bara på söndagar. N ska ha semester i 20 juli, till slut av augusti, och han ska åka till sitt hemlandet. Jag sa , att jag kommer att sakna honom mycket. Han fråga , hur mycket, sen visade. Han är så snäll mot mig, Han har börjat ringa oftare till mig. Min semester , sen ska ta körkort. Det är en måste. Bara väntar, att mamma ska mejla , att de 2 veckor är hon med J. Ny vecka börjar, jobbar 5 dagar. På tisdag ska ta det bara lugnt, inte stressa med jobb. M ska hämta J. Sen när hon sover, kan prata med honom, om flyttning. Han måste säga upp parkeringar, lägenhet oxå. Sen kan ansöka bostadsbidrag. Idag det ska bli soligt, ska gå till parken , kan sola lite . Nu har dagen tagit slut. Har varit i parken. J ville cyckla, och det fick hon göra. Det går bättre och bättre för henne. Hoppas snart kan hon utan min hjälp. Nu har ätit middag. Vila idag, J med, kännde mig trött. Nu är jag pigg och glad. Jag ringde själv till honom, prata lite. Fråga honom, om jag kan komma till honom till Märsta på tisdag kväll. Han sa ok, att kan komma , men efter klockan 7. Så på tisdag ska träffa honom. Men när ska prata med M. Om bara kan prata med honom innan ska till honom, Vet inte när ska sluta jobba på tisdag. Saknar honom, han med. Det är så jobbigt för oss, att vi bor så långt från varandra. Men nu , när M är hemme, kanske kan hitta mer tid, att träffa honom. Och stor fråga är nu-när ska M flytta ut. Jag vill att han ska flytta så snabbt han bara kan. Det är mycket att göra.Hur han vill träffa J? Jag hoppas att han ska ta henne varannan helg , för att då kan jobba på söndagar. Jag är säkert att han säger, att han ska vara ledig på söndag-måndag. Men säger att det passar inte för mig. Jag måste visa nu riktiga mig. Jag har varit för snäll mot honom. Snälla T är borta nu. Ska lägga J snart. Ska duscha själv, när J sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0