28.maj

Måndag i dag. Det ser ut att det ska bli soligt. Fint. Men måste jobba ju. Igår efter klockan 9 ringde M. J ville prata med honom, men M hade varit ute. Prata med honom lite. Frågade honom för några dagar sen, att behöver pengar. Han sa ok, han ska få se . Nu igår han skickade tusen krona. Jag sa att jag skulle behövt tre tusen. Sen sa , att han ska få se om han ska ha pengar kvar. Vilken idiot han kan vara. Han vet att jag tjänar mindre än han , och forsätter sitta på mig. Men lättnad att det är slut nu. Imorrn gäller det. Ska börja prata imorrn med honom, Då kan han börja att tänka efter. Jag behöver inte honom mer. Han kan bara dra. Men jag är säker, att han vill stanna. För att sen måste han börja betala själv hyra, samt till J. Nu räcker för mig. Jag vill leva mitt liv, han kan leva sitt eget liv. Jag är lite orolig, om han ska fråga om jag har träffat nån annan. Men svara , att hur , när jag har J hela tiden. Provade igår en sommarklänning, som fick av honom förra sommaren. Det ver st 36, och liten. Men nu det passade mig. Jag har gått ner inom en månad ca 5 kg nu. Ska börja fixa mig nu, och sen ska väcka J snart. Kvällen är här. J somande nu, äntligen. Ringde till honom. Men han diska och laga maten. Sa, att han kan ringa upp mig. Han sa ok. När hörde hans röst, kom stor saknade efter honom. Känner så ledsen, att han är långt borta. Saknar honom så mycket. Nu väntar , när han ska ringa mig, om han ringer. Jag vill krama honom så mycket. Jag hoppas att imorrn kan träffa honom igen. Imorrn ska M hem. Ska berätta till honom, att vill att han ska flytta. Han har sagt att han kan flytta närsomhelst. Nu hoppas att han flyttar snabbt ut. Då kan vara med honom, men han stannar inte här. Jag vet inte varför. Han säger att han kan inte sova här. Ska prata med honom mera om oss. Jag vill veta, vad han känner. Jag vill inte att han kommer varje gång till mig, bara att vara med mig. Jag vill träffa honom utanför mitt hem. Hoppas att imorrn kan träffa honom. Min mamma ska ta J en vecka. Hon mejlade idag, men datum är osäker. Mejlade tillbaka. , men hon har inte svarat. Jag ska ta biljetterna, när J går, och sen när mamma ska ensamma hem. Måste boka snabbt nu de , sista maj var sista dag. Jag vet inte hur kommer jag att må imorrn. Hela huvutet snurrar runt. Hur ska prata med M imorrn? Hur kommer han att reagera.? Innan ska till jobbet, lämnar tingsrätten pappaer med hans ringarna på bordet. Sen han förstår kanske, att nu det är över, och kanske fattar att han måste flytta ut. Han kommer säkert att fråga om jag har träffat nån annan, men måste vara tyst med det. Anners blir det värre. Nu ska kolla lite på tv, måste få tankarna nån annanstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0