2.maj

Jag är så himla trött. Vaknade imorse klockan 5, sprang lite. Sov bara 4-5 timmar. För att prata med honom igår. Jag var redan isängen, men bara kollade mejl.och såg att den andra kille hade skrivit. Ok, steg up, öppna data .Och börja prata med honom. Och han börja prata med mig :-) Jag blev glad. Han vill träffa mig, prata hur ska träffa, men inget som är säkert. Hjälpte honom med bussen , som kommer till Stockholm. Det var skönt att prata med honom. Men det kommer ingenstans , jag måste vara redo för det. Jag får inte hoppas på honom. Skrev ibörjan att tänker på honom, som han. Han fråga om jag är kär i honom, sa bara att mitt hjärta är krossad, sen han svara, han ska hjälpa mig att må bättre. Han har inte kommit till Badoo, och tänker inte att börja prata med honom. Jag tycker att ska sova tidigt , redan klockan 8 med J kanske. Men säkert att kommer att kolla mejl igen....
Mamma skrev oxå idag. Han ska komma de 2 veckorna i augusti. Och kanske 2 vecka i juni. Så jag kan inte planera ingen semester. Om då bara en helg. Men vill ju vara med honom den helg. Men det är inte säkert, att han vill träffa mer, kanske. Men då kan planera körkort fullt, om det är händer ingen mellas oss.
Ska duscha snart, tvätta håret med. Sen ska ta Jennica med, bada.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0