30.maj

Igår hade ingen tid att skriva. Efter jobb kom hem, byta kläderna, ducha och sen åka till honom. Träffade honom i Märsta, han visade runt i Märsta, sen åkte till Sigtuna. Det var så fint där, Bara promenera, hålla hans handen. Var där ca en timme kanske. Det känndes så trygg med honom. Krama honom, pussa lite. Han ville att jag skulle stann, men berätta att röda tante kom . Han sa ok. Jag fick veta mer om honom. Han berätta själv. Jag sa oxå till honom, vad jag känner mot honom. Sa, att jag är kär i honom. Han sa inget. Sen berättade han , att han har 2 barn med en ESTNISK tjej, som bor i Danmark, de är 9 och 7 år gamla. Att han träffar de en gång i månaden. Jag var i chock. Han sa , att han har varit gift med henne. Sa att hon bor med sin mamma. Och att han ska åka dit nu i helgen. Jag kunde inte fatta, vad ska säga. Jag sa, att det är ok, det är samma med varandra. Jag har dotter, han har 2 barn. Och sen , jag bara kunde inte bli, jag frågade, om han träffar henne, ska de ha sex. Han svarade, att ja, Det blev lite för mycket för mig. Jag sa ingen, men tänker så mycket på honom. Jag vill inte dela med nån honom. Jag vet inte om kan klara mig, att veta att han har nån annan efter mig. Han måste ha kvar känslorna då. Jag frågade inte mer. Nu kommer så många frågorna fram, som vill veta. Men vet inte när ska vi träffas igen. Han var så snällt mot mig. Han sa, att det är ok, om jag vill inte träffa honom. Men sa, att jag vill träffa honom. Det spelar ingen roll. Men men. jag vet inte. Skickade meddelnde till honom , att ska prata med min ex ikväll. Sen efter jobb bara ringde, prata. Han var så kallt. Han sa, att du måste inte göra det för honom.( att M ska flytta ut). Jag sa, att det är bättre för oss. Men han kändes så konstigt. Nu har jag pratat med M. Han frågade , om jag har träffat nån. Sa, att nej. Om jag är redo, att träffa nån. Jag sa, att jag vill gå vidare med mitt liv, och han kan gå med sitt liv. Nu sa M, att han ska flytta i juli. Så måste hålla ut hela juni. Men vet att tiden går snabbt. Och sen en vecka kommer J att vara i Estland. M sa , att han ska gå ut klockan 8, att besikta bilen. Jag vill nu prata med N, men börjar bli oroligt , vad kommer han att säga. Han kan bli arg, eller kommer han att förstå. Jag kommer att hitta tid, att träffa honom. Att vara med honom, att åka med båten. Jag har ingen aning, vad kommer hända sen,när har pratat med honom. Ska försöka ringa honom, efter klockan 8 när J sover. Men jag är orolig för N. Jag vet inte. Jag vet inte. Ska gå och tvätta hår, och ducha. Sen ska J bada lite. Nu har pratat med honom. Ringde till honom, men han svarade inte först. Men han ringde tillbaka. Prata ca halv timme. Berätta om M, han tar det lugnt. Sa att saknar honom, han med. Kanske ska gå till honom på söndag. Vet inte , om min tante är borta. Hoppas jag, Men frågan är, vad kommer säga M om det. Och då vill ju stanna hos honom. Skulle stannat hos honom igår, men det var det tanten. Jag frågade om hans första fru, som är estnisk. HAS SA ATT HAN BARA SKOJADE. Och jag tänkte allvar. Han ville se min reaktsion säkert. Eller. Det var så skönt att prata med honom, att se honom. Jag var ju så oroligt, att han vill inte nu prata med mig. Jag sa, att när min ex är här, kommer jag hitta tid att träffa honom. En helg är J borta, och sen,kan lämna J till Anja. Jag ska göra allt att träffa honom. Han kan inte komma hit, men jag kan gå till honom. Han vill åka båt. Vi ska göra det , hoppas jag snart. Fyfan hur jag saknar honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0