31.maj

Sista dagen i maj. Jag tycker att det har varit en bra månad. Vi har varit utan M hela månaden, och det känndes så skönt. Jag fyllde år, jag var inte så ledsen. Jag fick ju fina presenterna, som har köpt själv. Fick ju lite presenterna , när M kom hem. Men ingen från honom! Han är snål.Vad hände mer?. Jag fick prata med Anja, om oss, om skilmässa och det känndes lättanad. Jag har släppt honom, och jag mår så bra. Och sen vad var bästa , jag träffade min älskade N. Jag är så glad att vi träffades. Han ge mig styrka, att vara starkt. Jag mår så bra med honom, så trygg. Vill inte att det tar slut. Prata med honom igår. Han ska åka till sitt hemland i juli, stannar 5 veckor. Nu måste bara ta allt vad kan, att vara med honom. Igår när pratade med honom, pratade att min ex ska flytta ut i juli. Att det är min beslut, inte för honom.Han var lugnt. Kanske ska träffa honom på söndag. Det är inte säkert.Saknar honom. Vill inte ringa honom, för att M är hemma. Jag kan inte prata med honom. Kommer han att ringa?. Jag väntar inte. Kanske ska skicka senare bara meddelande. M ville inte betale de 2000 krona , som behövde för hyra. Men sa, att jag har inte råd att betala. Jag var så arg på honom. Men han betalade, nu känns det ok, betalade hyra. Och jag tänker sälja våran ringar, få pengar lite extra. Jag har lite mer smycke, som kan säljas. Det var jag som köpte de ringarna. Så han kan inte komma, att säga att han vill ha sin del. Han få inget från mig. Jag börjar att räckna dagarns, när han ska flytta. Han berätta, att hans mamma ska komma till Sverige kanske i juli. Jag bryr inte om det. Han kan dra bara helvete nu. Jag känner, att jag måste berätta till honom om N. Han kan bli arg, om han vill. Men om jag kommer stanna hos honom. Då kan det bli värre, att han ska få veta senare. Jag vet inte vad jag gör. Igår sa N oxå liksom, att jag har inget med honom, att vi kan inte prata när han är hemma. Jag skickade sms, om han vill prata kan ringa själv. Men ska inte vänta att han ska ringa. Han har kanske kompisar på besök eller nåt. Jag vill inte störa honom, varje dag. Ska titta filmen snart, sen ska lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0