3.maj

Morgon:
Vaknade igen klockan 5, joggade sen klä på. Känner mig bättre, inte trött, för att sov redan klockan 8.30. Jag tycker att det är ganska bra, att började jogga på morgonen. Känner mig som annorlunda människa.
Idag jobba som vanligt, vi har en stor grupp på hotellet, de ska checka ut söndag-måndag. Måste vara redo på måndag, som kommer att vara en jobbig dag.
Tiden bara rinner iväg. Igår M kontaktade inte oss, och det känns ganska bra. Jag vill inte prata med honom. Jag tror att jag har tagit den beslut nu, men är inte helt 100 % säker. Ska vänta lite till, innan ska bestämma det.
Igår pratade med ingen på badoo, han var där, men nej, jag bara kände , nej jag ska inte prata med honom. Låter vara honom lite. Eller kanske inte prata med honom, kommer han att ta själv kontakt då. Vet inte. Jag kan inte glömma honom just nu, jag saknar honom redan. Men vi har inte träffats.....
Ska väcka J, sen ska börja gå.

Kväll:
J sover, jag bara tar det lugnt.Har bakat kaka, ska fixa min tårta imorrn. Började må dåligt igen. Att imorrn ska fylla år, och måste vara"ensamma". Skönt om det skulle finnas nån, som ska ge blommorna, en kram, en puss.....men nej, det finns ingen just nu.
Jag öppna badoo, men pratar inte med honom. Vill inte börja själv. Om han vill kan han skriva. Varför jag, men klarar jag det. Måste göra det.
M skicka meddelande, att komma till skype, men han kom inte. Jag vill inte prata med honom, imorrn ska stänga av mobilen, inte svara . Vill inte. Mamma ska skicka present för mig. Hoppas det ska bli fint....
Ska titta på tv , snart börjar en serie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0