7.maj

Klockan är 7 på kvällen. Jag känner mig så trött, kanske ska sova tidigt idag.
Igår jag var sugen att prata med honom, men nej, höll tillbaka. Sen det var en annan kille. Från Italien. Vi hade matchning, ok. Sen han bara sa hi, jag svarade samma, efter det började prata mera med honom. Han känns ok, att prata .Samtidigt kom han ( N) att prata med mig, ok ingen problem, men prata med N lite, inte så mycket. Sen kom en till kille prata med mig. Svensk, vill träffa mig. Vet inte om vill träffa honom. Jag vill inte träffa svenska killar ju. Det kommer nu killarna. Det Italian kille var i Stockholm, på semester. Och han planera att flytta hit, då han frågade mycket om det. Han börja oxå prata om pussar och vad snyggt jag är. Han ser ut bra. Han har jobbat som dj, men har lämnata det yrke. Jag vet inte om det börjar med honom, känndes lite som det är nån mellan oss. Men kan inte ta det så snabbt. Vill inte bli sårad ju. Nästa vecka kommer N till Stockholm. Han vill träffa mig. Ah jag vet inte vad göra. En sak är säkert, inte bli kär så snabbt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0