8.maj

Känner inte så bra.
Igår var det katastrof på jobbet, idag var det lugnare. Imorrn skulle varit ledig, men ska jobba imorrn. Blev glad, för att måste ju jobba mycket. Nästa vecka är redan på torsdag ledig. På fredag kanske J-s dagis är stängd igen, vet inte ännu.
Jag känner , att har blivit kär i honom. Jag vet inte, tänker på honom hela tiden. Jag har inte träffat honom face to face, hur kan jag vara kär i honom. Nej, det är fel. Igår han läste min det italienska godnatt, det var allt. Han var inte där, jag väntade bara. Nu skickade igen, att vi kan prata efter klockan 7 , men han läser inte det....
Vad ska jag göra? Har jag blivit lurad igen? Kommer han att ta bort sin profil? Läser vår samtal hela tiden, jag saknar honom. Vill lära känna honom närmare. Varför det händer med mig? Varför jag?. Jag får inte tänka negativt....
N var inne på badoo, men pratar inte själv med honom, men kanske ska börja igen att skiva med honom. Eller hitta nån annan? Nej, jag har nån i mitt hjärta. Vet inte vad ska göra. Bara kollar här, om han kommer till badoo, eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0