9.maj

Tiden bara går.
M ringde, prata inte mycket, ville inte. Mår redan så dåligt. Jobbade tills klockan 5, hämta J.Nu hemma, har ätit, jag är trött kommer att sova snabbt . Jag måste kunna sova.
Han har inte varit på badoo nu 2 dagar. Jag vet inte varför han kommer inte dit. Så han har inte läst mitt meddelande. Jag ser ju, om han läser. Tänker på honom så mycket, kan inte ut honom i mina tankarna. Jag stänger mina ögon, och i mina ögon finns hans bild. Jag är kär i honom. Det är sant, men hur kan glömma honom. Han skulle varit på badoo, om han skulle sakna mig, men nej, han kommer inte. Måste glömma honom snabbt.Det kan bli värre, om kan inte glömma honom.
Jag tror att ska sova med J, stänger data tidigt idag. Han är inte där, och N pratar inte med mig ju. Det kommer bara de andra , att prata , och det vill jag inte.
Hoppas att kan glömma honom snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0