11.november

Ja, det var så som jag trodde. M skickade meddelande, att han ska jobba idag, men att han ska komma halv tre hit. J ville att han ska vara ledig idag. Igår de träffade, J var så glad, att pappa ska vara ledig idag, men när han sa igår , att han ska jobba kanske, blev J ledsen. Jag hatar det, när han ändrar sig. Vilken tur att jag hade inga planerna. Men ville vara själv ikväll. Men nu, måste vara med henne igen. Men nu kommer att vara utan henne måndag och tisdag, och sen ska hämta henne på onsdag. Igår var länge online HP, men den kille kom inte tillbaka, det var andra, men ville inte chatta med de. Vet inte , om han ska svara idag till mig. Han såg bra ut, men han är svensk. Man kan ju see vad händer, han visade lite intresse ut, att han vill träffa mig. Hoppas, att det blir nåt med honom, men vill inte ju hoppas så mycket. Tänker ju på N. Men måste ta det lugnare ju. Jag har mycket att göra nu nästa vecka. På fredag har jag uppkörning, och måste tänka bara på det. Behöver ingen stress nu. Bara tänka på körning, och på jobb. Fick ingen schema, vet inte om det kommer idag eller inte. Hoppas ju jobba på söndag. Och sen börjar jobba som vanligt. Tiden bara går. Nu igår skrev J till tomte, och jag blev så ledsen, vad allt hon önskade, och hon får inte allt. Jag vill ju ge henne ett bättre liv, som jag fick, men känner mig ibland så misslyckas, att kan inte ge allt min kärlek.Jag vill inte att hon ser att jag är ledsen., Hon ser ibland att mamma har gråtit, men hon frågar inte. Ibland jag säger, att mamma saknar sin kompis.Hon kan inte säga ju ingen, bara krama, att mamma ska vara glad igen. Jag vill vara ibland alldeles själv. Men nu får jag vara ensamma , när hon ska vara med pappa. Men då är jag ledsen hela tiden, när jag är ensamma. Men det är livet. Ska börja städa lite här. Imorrn har jag tvättstuga oxå, utan J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0