12.november

Lämnade J till skolan. Sen var i bilskolan, och jag var bra idag.Nästan inga fel, lärare blev nöjd med mig. Såhär ska du köra hela tiden nu. Bra. Vilken lättnad det var att höra, nån säga för mig. Min dag började bra. Nu är hemma, sitter vid data, skickade några ansökan igen. Nu har ansökt fyra jobb. Hoppas får jobb snart. Men måste söka vidare, man kan inte hoppas nu, att man ska få direkt. Snart ska börja tvättstuga. Nu måste räckna med fyra maskinen, annars kommer betala ju extra. Måste vara snål lite. Ska inte tvätta allt idag, spara lite tills nästa gång. Men det är jobbigt. Men jag klarar mig fint. Väntar nu brev,om få lån, eller inte.Men jag behöver ta nytt lån, annars kan inte betala mina räkningar. Måste börja kolla runt, om måste ta sms lån, måste hitta det billigaste sättet. Och nu måste jobba mycket. Hoppas att ska jobba på söndag, kanske. Och min ny kompis på HP, har glömt bort mig. Han läste inte mina meddelande...Det finns mera, att hitta, men jag vet inte. Jag försöker ta det nu lugnt. Inte skynda. Jag är osäker, om klarar att träffa nån. Jag vet inte, jag tänker ju på honom, ofta, men försöker , att inte tänka på honom. Nu har han lunchrast.....jag vet ju när han har rast. Ska jobba vidare nu. Kvällen. Jag hade J ca en timme. M hade läkartid, men han hade sent, då var J här.Jag hann fixa tvättstuga. J var ok, att krama mig pussa mig, innan hon gick. Det går bra, när hon är borta. Det känns tomt utan henne. Men jag måste få vara själv, och hon behöver vara med pappa. Tiden bara går. Snart åker de. Imorrn ska M fixa visum till henne. Imorrn är jag oxå utan henne. Kanske ska låna nån film, att titta själv. Jag kan inte sitta ju hela tiden här i data. Fick elräkning, och det var mer, än trodde. Ansökte idag ett nytt lån, men har inte fått ingen svar. Jag vill ha en god ekonomi, nu. Just nu går allt pengar ju för körkort. Jag har nu 2 veckor kvar, at fixa körkort, sen måste göra om allt. Nu tänkte, om jag ska inte fixa nu på fredag, då kommer jag att boka direkt nytt prov, och det kan hända, att ine i stockholm. Jag vet inte, men jag tänker inte mer ta nya leksionerna. Jag kan köra bilen. Kommer det vara mitt fredag, hoppas jag på det bästa. HP kan gå... jag har mejlat till några killarna, men de svarar inte. Bara kolla min sida, ingen svar. Det finns , som skriver, men de är inte min smak. Men det kommer då det kommer( min prins), eller han har kommit. Jag kan inte tänka på kärlek nu. Jag vill hitta nån, vara i kär. Men just nu kan inte hitta, måste glömma gammal kärlek, men de går inte så lätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0