13.november

Inatten sov bara tills klockan två... Han (N ) skickade sms-hej tina, hoppas du mår bra, snälla sluta ringa mig eller skicka sms, jag vill vara bara med min ex, du ska hitta nån annan. tack. Jag svarade-tack för sms, det behövde jag höra, att du har hittat tillbaka till sin ex, släpp henne inte nu,, om du känner sä, godatt. Han svarade- jag är mycket tacksam för din råd, jag känner jag älkar henne riktigt, jag önskar att du ska hitta en man att älska, respektera dig, godnat. Vem kan skicka klockan 2 natten sms, kunde det vara han, eller hans ex. han skickar aldrig sms till mig. Det kunde vara han ju, men vet inte. Men känner mig lugnt, att veta att han är med henne,och älskar henne. Att han önskar att jag ska hitta nån , det var snällt att säga. Nu är det slut på riktigt, och kan gå vidare. Men kommer inte att springa med första som träffar. Och ingen badoo, det är inte för mig. Jag letar efter seriös, men det finns inte där. Jag kunde inte tro, att han ska svara på mitt sms,och han gjorde det efter tredje dagar. Nu är jag helt säkert, att nu raderar han mig i skype. Bara att vänta. Igår han var online,jag stannade inte där. Efter det kunde inte sova mer, det gör lite ont i hjärtat, att släppa honom, men det är livet. Och vi är inte ovänner, eller hatar varandra. Det tåg slut lugnt, och båda var snälla, att vara ärliga mot varanda. Nu kan ta snart kanske nästa steg. Ska ducha snart, äta frukost, sen körning. Hoppas att klarar köra utan stress idag med. Sen ska handla lite för mig själv, sen hem. Ska kolla mer jobb, att söka. Kvällen, och mår just sådär. Tänker på N, kan inte glömma hans sms, men raderade det redan imorse. Tänkte att kanske han ska ringa mig, och fråga över, om jag har förstott honom rätt.Men han ringer inte. Jag måste komma över honom nu. Snabbt vill glömma bort honom nu. Idag gick körning inte så bra heller. Fick sova bara fyra timmar. Sen har varit halva eftermiddagen med M o J. Han fixa svensk pass. Sen åkte kungens kurva, sen ko hem klockan 5. Öppna data. Skickade en till ansökan. Nu chattar med en kille. Han vill träffa mig, redan nu. Jag är osäker, sa att nästa måndag kväll kan träffa, men han vill träffa redan den vecka. Jag vet inte vad kommer hända. ' Jag har hyrd en film idag, och tänkte börja titta nu, men kan inte , är uppdagen i data nu. Ska köra imorrn igen. Hoppas det blir bättre, blev stressad idag, att fick inte sova. Tänkte sova tidigt nu. Och kan inte, vet inte om kan sova bättre. Jag måste sova, jag får inte vara i ratten mer stressad. Ja, nu när N är tillbaka nu hos sin ex, tänkte att han ska radera bort mig nu i skype. Men han är online,och han har inte raderat bort mig. Eller han väntar att jag ska komma online, sen han radera bort mig. Jag måste komma bort från honom, glömma honom. Det finns ute andra, som kan träffa nu. och bättre än han. Men klarar jag attträffa andra redan nu. Nej, ska sätta på filmen nu, jag är själv, och vill njuta det nu,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0