14.november

Morgon klockan 8: Ja, igår jag träffade en ny kille. Han åkte till Tumba, sen åkte till Mcdonalds bara. Dricka kaffe, och bara prata. Jag kände ingen "klick"(som jag hade med N första gången). Han är inte min typ, jag vet inte. När vi satte där, då tittade jag rund , kolla andra killarna. Samtidigt tänkte på N. Det känns lite jobbigt, att prata och träffa nån annan. Men höll ut honom. Sen han körde hem mig. Han vill träffa mig, men sa ingen, om jag vill träffa. Han har mitt nr, och vi har HP,att hålla kontakt. Han var inte som jag sa min typ. Han är svensk, och det vill jag inte. Kom hem klockan elva tiden, kolla skype, om N har raderat bort mig(han var online igår), men nej, jag är kvar. Kanske han väntar, när jag är samtidigt online, sen han radera bort mig. Men jag vill inte vara där, när han är där. Jag saknar honom lite, tänker på honom, men mest bara att han är med sin ex nu tillsammans. Vi kommer inte mer att träffas. Han vill inte ha ingen kontakt med mig nu. Och jag måste respektera honom. Men jag är glad för hans skull, att han var ärlig med mig sist, när han erkännde att han älskar henne nu riktigt. Det gör lite ont, men livet går vidare. Och jag kan börja att träffa andra, men nu kommer att ta det lugnare. Snart ska till körning. Jag drack kaffe igår, och fick inte sova inte alls. Jag är trött, men måste hålla ut. Kanske sen ska ringa till Anja, prata lite. Jag måste få feta lite sakerna,.när J är i Pakistan. Jag måste vara säker, att M ska hämta tillbaka honom. Den kille som träffa honom ,berätta att kolla upp det mer utrikesdepartment. Jag är rädd, att det kommer hända med henne nåt. Ok, ska gå snart, ska skriva kanske senare med. Om jag har lust. Hemma efter körning, som gick sådär. Efter natten, som fick inte sova ut. När kome hem, kännde-nej nu ska jag gå vidare, glömma bara N, huvudet upp och vidare med mitt liv. Jag kom hem, och öppnade badoo, jag bryr inte om N, om han ser mig ser. Då ser han, att jag går vidare.Laddade upp profilbilden, och det blev så snygg- jag ser ut glad, ler.Jag kan träffa andra, jag vill träffa nån, men tar det nu sakta, inte skynda. Om nån kommer visa sin intresse.Redan ca 10 min online, fick 10 profilsökare. Loggade ut nu, och har kollat runt killarna med. Det finns massor av killar. Försöker att ge chans till nån, kanske. Hoppas att hittar nån där. Vill inte vara ensamma just nu. Snart ska hämta J. Och fick idag mejl med "nej" till Rusta Kungens Kurva:-( Kvällen klockan halv nio. Jag är trött,ska sova snart. Han gjorde det, vad jag hade väntat.Han raderade bort mig i skype. Han var ca en timme online, det känns att han väntade ,när jag kommer online, sen det var frågetecken vid hans bilden. Jag hade lite ont, men jag väntade ju det, när det kommer att hända. Nu gjorde igen nån, som skulle inte ha gjort. Skickade sms- jag vet inga mer sms-samtal, men tacka för det att du var ärlig med mig med sms, hoppas du hatar inte mig, det gör inte jag. Nu är jag rädd, att han kommer att ringa , kanske,och skrika på mig.Nu kan gå vidare me mitt liv. det finns andra som vill träffa mig. Chattade redan med tre killar, en plockade bort, inte min smak, men han chattar vidare.En kille kan tänka mig, att träffa, men han är svensk kille.Vem vet, det kan ju komma mer och mer.Nästan alla säge, oi vad snygg jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0