15.november

Ensamma hemma. J är i skolan. Jag har tid mellan körleksionerna. Det går med körning, men lite småfel kommer. Men jag är positiv. Jag ska klara imorrn uppkörningen. Jag vet. Nu har varit på badoo en dag, och män bara kommer , chatta med mig, kolla min sida. Just nu har jag två killar , som kan tänka att träffa. Ja, men de är svenska. Men det spelar ingen roll. En kille vill ha bara ..., men han har intresse att träffa mig. Nu har sagt att kanske vi kan träffas nån gång, ta en fika. Jag kan ju träffa honom, måste inte ha ... med honom. Andra är oxå svensk, bor i Flemingsberg. Han är oxå ok, att träffa. Men det kommer hela tiden nya killar, chatta. Men jag kollar alltid deras sida först, om de passar till mig. Jag försöker att inte tänka på N, men jag gör det. Kollade , att han har varit hela tiden på jobbet. Eller kanske han glömde mobilen till jobbet, men tror inte det. Jag skickade ju sms , och han svarar inte tillbaka. Nu är jag borta från hans liv. Jag raderade bort honom med i min skype, men har kvar hans nr. Måste ju radera det med. Kollade hans sida på badoo. Jag tror att han såg mig på badoo( nån var osyndlig), sen han radera mig i skype. Det gör lite ont, men det finns andra, att träffa. Jag hittade ju R oxå där. Han har inte varit online nu andra dagen. Men han kommer inte att kontakta mig ju. Han är glömt. Jag har ingen skype i mobilen. Nu är han borta, inge ide att ha det i mobilen, a ingenting att göra där ju. Imorrn har jag uppkörning, lite stressad, måste kunna sova nu. Fick inte sova så bra inatten. J sov hos mig. När lämnade henne, hon var ledsen. Jag frågade, men hon säger ingenting, hon vill vara ensamma, att gå. Men jag såg, att hon vill inte leka med L i skolan. Snart ska gå igen. Sista leksionen kvar. Hemma, klockan är halv åtta. Chattar med en kille. Jag kollade , och kollade att N har varit online på badoo sista gången i måndags. Det står Rosersberg. Konstigt, att han var sist där så länge sen. Han brukar vara varje dag där. Och i tisdags natten skickade han ju sms till mig. Jag tänker på honom, jag vet inte varför. Men jag måste gå vidare. Det finns redan en kille, som jag chatta nu, men ja vet inte om kommer vara besviken, jag vill hitta nån. Han tycker att jag är snygg, han vill träffa mig.Kanske ska ge honom en chans, om han är inte ok, då kan ju hitta vidare. Han bor i flemingberg. Kanske ska träffa honom, när J är hos sin pappa. Ska få se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0