16.november

Nu tror att N har lämnat badoo. Igår kollade, han hade varit online i måndags, och nu ser inte honom. Inte alls.Det är bättre, då kan inte mer kolla honom. Och det är bättre för honom, att han vet vad han vill. Att han bestämde, vad han vill här i livet. Och jag är glad, att han mår bättre. Nu kan jag gå vidare. Nästa vecka ska träffa en kille, eller mer. Vet inte . Chattade lite med honom, han är på jobbet. Han är trevlig. Nästa vecka jobbar bara två dagar. det är ingenting. Men hoppas, att kan hitta nytt jobb snart. Och nu kan lägga, att jag har KÖRKORT. Jag klarade provet idag. Jag kunde inte tro det. Men kände ganska lugn i bilen. Lite stress, men det gick bra. Äntligen är det allt slut nu. Nu kan sälja mina böckerna. Lite pengar .Det behövs. Och nu måste betala mina lån. Jag vill ju ha egen bil ,men har inte råd, och kan inte ta nytt lån heller. Jag är så lycklig idag. Vad kommer J säga, när berättar till henne det. Hon kommer att vara glad. Ska hämta henne klockan 4 tiden. Nu känner att mitt liv börjar gå på rätta spår. Fixade körkort, som var min mål just nu, och att glömma N, och hitta nån annan, och känner mig redo att träffa andra. Kankse har hittat redan nu nån, vet inte. Det måste kännas riktigt med båda, att som "klick". Kanske redan på måndag ska träffa honom.Vet inte. Han ville träffa redan igår mig. Men chatta länge länge med honom igår.Jag är så lycklig just nu. Kvällen har kommit , J tittar på "Simpsons", jag bara tar det lugnt. Vilade lite, känner mig så trött. Ska lägga mig snart, vill sova ut mig nu, länge länge imorrn.Min ny kompis har slutat med jobb, men han svarar inget , han är uppdagen kanske, han är online på badoo, men inte läst min meddelande. Han skulle svarat nåt. På måndag kanske ska träffa honom, men var eller hur. Jag har ingen aning. Det var länge sen, när jag dejtade nån ju. Han ska inte komma hem till mig, eller jag ska inte gå hem till honom. När har träffat honom, och känner att nej, honom vill inte träffa mer, då kan ta nästa. Han ser ut att han är intresserav av mig. Kollade , att R har oxå varit online idag. Detklart han är ledig idag, och behöver nya leksakerna ju. Jag har inte kollat hans sida,men jag svarade"kanske" att träffa honom. Det finns många, att välja på.Jag är populär där. Klockan är över elva på kvällen, och jag är vaken.Vilade lite ikväll, och nu skulle lägga mig, men öppnade badoo, och hittade ny kille. pratar nu ca en timme redan. Han känns trevlig, lite skoja , han förstår, vill träffa mig. Nu pratar att kanske på söndag ska träffa honom. Men jag kan inte ju börja hoppas så mycket. Och Micke är borta, han svarar ingenting nu. Han är glömt bort mig kanske, han var igen on badoo. Och nu ger jag allt, att hitta nån, att inte vara mer ensamma, och kommer att passa på, när har tid , att träffa nån. Men kommer inte att hoppa till sängen första dejten. Jag vill hitta nån, som har känslorna hos mig med. Den ny kille ser bra ut, men vet inte hur han är på riktigt ju. Och han vill träffa mig hemma hos honom. Jag vet inte. Lite osäker, men kan ju gå dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0