17. november

Lördag hemma , ledig, trött. Sov sent igår. Klockan tolv tiden. Min ny kille försvann, men han svarade efter klockan tolv. Idag har inga stora planerna. Ska lämna tillbaka J-s filmerna, låna nya, kanske. J är lite sjuk-ont i halsen och snuva oxå nu. Vet inte vad ska göra imorrn. Skulle ju träffa den ny kille. Men vet inte, för att om säger till M att jag jobbar inte då kommer han jobba imorrn.Och sen kan inte träffa honom.Han vet att jag har "besök", men det är ingen problem för honom. Vi kan ju börja ta en liten fika, ingen mer.Jag sa att jag ska inte ligga med honom. Han sa ok, men han skulle ligga med mig , om han känner så. Jag svarade, att det är ok, om båda känner så, sen det är ok, att ligga med varandra. Han var trevligt igår. Prata inte så mycket om sex, som vissa gör hela tiden, börjar prata redan första gången. Jag gillar inte såna killar. Hoppas att få träffa honom imorrn. Jag vet inte men det Micke har inte kontaktat mig. Konstigt, han var så intresserad av mig. Han var online igen, men svarade inte tillbaka. Och jag ska inte svara. Han ska jobba nu i helger. Men vet inte , om han jobbar på dagen eller på nätterna. Nästa vecka han ska jobba på nätterna. Tänkte ju träffa honom på måndag, men om jag träffar den andra imorrn, och det känns nåt mellan oss, hur ska träffa M på måndag sen. Jag vet inte. Ja skulle träffa båda, och sen . Men vem kommer vara först. Men M visar ingen intresse, svarade till den andra, men han är offline nu. Jag har lagt mina körkortsböckerna till blocket. Hoppas kan sälja de snabbt. Behöver pengar. Snart kommer M,lämna tillbaka dammsugare, då kan städa hemma igen. Chattade med ny kille, som bor i Jönköping, som skulle träffa mig. Han var här i Stkh, men åker tillbaka nu. Han vill träffa mig nån annan gång. Ok, han ser bra ut.Men nu börjar det bli jobbigt för mig. Det börjar komma många på en gång, som vill träffa mig. Jag tror inte att ska träffa imorrn R,för att J är sjuk lite, och tror att M ska jobba imorrn.Och M skickar inga mer meddelande, vad hände med honom. Jag vill veta, om han vill träffa mig eller inte. Men det finns just nu många, att välja på. Och hoppas, att snart kommer hitta nån. Att inte vara ensamma. Snart kommer M, träffa J. Det känns så tråkigt,men livet blir bättre. Kollade lite runt med bilar, men kan inte skaffa nu. Måste betala mina lån först, sen kan tänka att köpa egen bilen. Jag vill ha bilen. Nu har chattat med en kille från Jönköping, hela dagen. Har kommit fram att vi ska träffa nästa helg.Men ska det bli fredag eller lördag. Vet inte, han känns trevlig, men alla som jag har chattat är trevliga i början. På måndag ska träffa M, sen imorrn skulle träffar R, men nu de är borta båda två, ingen svar. Jag vet inte vad ska göra. Vem kommer vara det första , som ska träffa. Mitt liv börjar gå vidare, och nu kommer att välja kille som jag dejta. Det känns bra för mig. Men kommer jag att vara helt redo, att ta det steg att gå vidare. Allt kan ju förändras helt. Det kan komma nån annan nu under veckan ju, Man vet inte aldrig. Kankse har jag hitttat nån, som kommer träffa. Hoppas jag. Att nu det är min tur, att bli kär i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0