18.november

Söndag , en lugn dag kommer det att bli. J mår bättre, inte mer ont i halsen.Men hon stannar med mig idag med. Då ska hon imorrn till pappa, och sen ska jag hämta henne på onsdag i skolan. Då kommer vara själv två kvällar. Igår kl, ett på natten hade R skickat badoo meddelande- han glömde mobilen hemma, förlåt. Vad jag tänker nu, ja, jag vet inte om vill träffa honom nu. Lite osäker har jag börjat bli. Idag skulle ju träffa honom. Men ska svara att dotter är sjuk, att hon stannar hos mig idag. Ja, igår chatta ju en annan kille, som kommer att träffa nu i helgen. Jag vill träffa honom. Kommer han att gilla mig, han är rik, me jag letar inte efter man hur tjock plånbok man har. Hoppas att vi ska träffas, vi måste hålla kontakt nu, om vi ska träffas. Hoppas att han kan komma. Måste lämna J bara sova över hos nån. Men när ska träffa honom. fredag är bättre lite, för att jag vet inte ju om jag ska jobba på söndag, kan inte lämna J så länge.Jag vet inte.Hoppas han ska chatta med mig med. Jag har ingenting att göra, kanske ska gå ut lite senare, lite frisk luft. Och sen är jag ledig kanske tre dagar, men hoppas, att de ska ringa mig. Jag måste jobba, eller kommer jag hitta snart nytt jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0