19. november

Måndag, ny vecka har börjat. Lämnade J,och ska hämta henne nu på onsdag. Hon ska stanna nu hos pappa två dagar. Och jag är ledig idag. Jag vill inte sitta hemme, vill jobba, måste få jobba. Ansökte en till jobb. -City Cross. Hoppas hoppas. Jag kan ansöka jobb, som extra nu, för att kommer att vara utan J .Sista ansökningsdag var 2. dets. Då skulle det passa bra för mig. Det finns jobba att ansöka, men att jag få jobb, att de ska ringa eller skicka mejl, att komma intrervju. Just nu är det tyst. Ingen mer som har svarat.Bara Rusta svarade "nej". Men det betyder inte att alla svarar ju "nej". Kanske på fredag eller på lördag ska träffa min ny kille. Jag vet inte när. Men fredag skulle passa bättre, för att kan ske ska jobba på söndag., vet inte ju. Jag ska ringa till Anja, fråga honom, om k J kan sova över hos de. Hoppas, hon kan. Jag vill träffa honom, vi pratar ju varje dag nu. Och han har intresse, att få träffa mig. Och var är andra, nu som skulle träffa.Båda är borta nu. Igår pratade med en italian kille, men han ska åka tillbaka nu på onsdag. Han var trevlig. Jag ville inte pressa honom, att vi ska träffa nu. Men det finns killar,. som vill träffa mig. Nu ska få se med honom först, sen kan ju kolla vidare, om vi ska inte passa ihop. Vad ska jag göra mer idag? Ingenting att göra. Läser boken, kanske ska handla. Ahja , imorrn ska sälja en körkortsboken. En kille ringde, ville köpa ett paket, som säljer för 300 krona, för 150 krona. Jag sa nej. men det är många som har sett min annonsen, men bara en vill köpa. Men jag är säker att ska sälja den andra oxå. Nu är jag hemma, ensamma. Men M ska komma hämta några sakerna till J. Sålde idag andra paket körkortsboken, och imorrn andra. Tur för mig. Behöver lite extra pengar ju. Prata med Anja idag.Hon ska jobba nu hela veckan. Men hon ska säga på torsdag hur hon är, om det är ok att ta J. Men tror inte, att hon ska ta henne. Vill inte pressa henne ju. Jag känner, att jag börjar ha känslorna hos honom. Jag är rädd att bli kär i honom, jag vet inte, men det känns. Idag har skickat badoo meddelande, bara godmorgon, ha en bra jobb dag, han - tack sötis. Nu han har inte svarat. Jag förstår , att han jobbar, han kan inte svara.Igår han sa oxå, att han svarar när han hinner. Men vill inte ju börja att pressa honom så mycket. Och nu när berättar att kanske vi kan inte träffas nu i helgen. Igår sa, att kanska han kan komma idag eller på tisdag. Han sa, att betämm nu,när. Om jag frågar honom, om han kan komma imorrn, kanske han ska säga, ok. Men vi ska inte sova, för at jag har mens kvar, hoppades ju att imorrn det är slut. Vet inte. Vi kan träffas imorrn , men han måste vara redo, att jag ska inte sova med honom. Jag är rädd, att tappa honom med, som andra, som ville träffa mig. Jag undviker att vara hela tiden online där. De kommer många andra, börja prata med mig, och jag vill inte. Men om det kommer nån sötis, då börjar ju igen prata. Nu laggar maten, sen ska tvätta. sen ska titta en film igen, äta glass, hemmamys. Hoppas att kan chatta med honom. Men vill prata med honom på riktigt. Men vill inte fråga först hans nr, eller om han har skype. Klockan är halv åtta på kvällen,och jag blir galen snart. Jag vet inte, hur tänka. Han var precis online igen, men svarade inget. Han var klockan tre tiden online.Ingen svar. Nu skrev bara, om han hade långt dag. Han har inte läst det heller. Jag vet inte vad sa tycka om honom nu. Börjar tänka, att han är inte så seriös,som jag trodde. Jg vt inte. Kanske han har inte tid att svara. Han kom ju nu hem. Ok. Men han brukar läsa alltid mina meddelande, men inte nu. Jag hoppas att han svarar nåt mer till mig, annrs blir galen. Jag börjar bli kär i honom, och vill träffa honom snart. Jag vill inte släppa honom, vill inte tappa honom, han sa igår,. att han ska inte tappa mig. Gråter lite. Skulle svara ju när ska vi ses. Saknar honom, men jag får inte säga ju direkt, vad jag känner. Han kommer snart att skriva nåt till mig, jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0