1.november

Nu månad har börjat, och det började med stress. Kunde inte sova, tänkte på M-s meddelande, att jag ska svara snabbt, om J ska åka till Pakistan eller inte. Jag vet inte , vad svara. Jag vill inte att hon stanna så länge. Jag vet att snart ringer han eller frågar igen. Idag jobbade, fick samtal klockan halv 8, och fick jobba sex timmar. Och imorrn sa jobba oxå. Jag skulle träffat imorrn R, men nu blir det inget. Och han har inte varit online inte alls. Varför, vad har hänt. Hoppas , att kan prata med honom. Han kan vara uppdagen med jobb, men han har inte läst mina meddelande, vad skickade igår sent, och nu imorse. Det är lite konstigt. Han blev rädd, kanske, att vi skulle träffa imorrn. N är hemma i Sverige, kollade badoo. Jag tänker nu på honom ju, kan inte släppa honom igen. Nu när R inte där, ska börja chatta med andra.Vad ska jag göra nu, om R är borta. Jag saknar honom oxå, att få träffa honom. Jag vet inte vad göra jag hoppas ju alltid för mycket. Men vad kommer hända nu, om R är borta, att han svarar inte. Han kändes , att han är intressera av mig mycket. Jag vet inte, men nån har hänt, att han är offline hela dagen. Han blev rädd kankse. Jag har inte hans nr heller. Han frågar inte mitt nr, och jag frågar inte hans. Imorrn ska jobba. Sen kommer ju vara ledig två vecka, ska börja köra igen. Och han kommer inte online. Han (R) har slutat nu jobba, och snart ska han vara hemma. Jag vet inte, om han ska komma online, eller inte. Men det känns konstigt, att han är inte varit online. Väntar halv timme, sen måste gå sova. Och jag tänker på N, IGEN. Han var inne på badoo. Nu kommer att kolla honom där. Nu vet jag inte, om han har sett mig där, han surfar säkert runt där, och han hittar mig. Jag vet inte, hur klarar jag utan honom nu. Jag saknar N, nu igen efter det att han ringde, frågade hur jag mår, Han bryr om mig, han har inte glömt bort mig.Han kan vara snäll, men han är annorlunda. Jag vill ju glömma bort honom, men kan inte. Jag trodde, att kan glömma honom, när jag träffar andra. Jag var så nära ju, att känna att jag har börjat komma över honom., Tills han ringde..Nu är han tillbaka. Och allt börjar i början. Jag har just nu mycket stress, med M mest. Han ringde, han prata med J. Jag pratar inte med honom. Jag vet inte, vad ska svara om J ska följa med eller inte. Jag vill inte, jag är rädd just nu mest. Och efter det vad vi pratade sist, är jag mer rädd, han sa sakerna, som allt är mitt fel. Att börjar tänka att nej, hon ska inte åka med. Om jag säger nej, vad kommer hända sen. Han blir galen, jag vet. Jag måste bestämma nu. För att nu tänker efter, och blir säkrare, att det är inte bra ide, att låta ta J med sig. Jag vet inte, jag kan inte lämna henne med honom så läng tid. Ska tänka. Han säger bara, att det är bättre, att då kan vara utan henne, kan jobba mycket,. Men det spelar ingen roll, det finns inte jobb ju. Och jag vill lämna mitt jobb. Ska svara imorrn , vad göra. Klockan är 23, han kommer inte online. Jag vet inte , men nåt har hänt jag vet. Ska gå lägga mig , måste få sova , imorrn måste jobba. Ska få se , om han svarar imorrn nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0