20. november

Tisdag. Ledig. Sov tills klockan nio. Skönt. När skulle äta frukost, ringde M, om jag är ledig. Frågade om jag vill köra bilen till stan. Sa, ok. Men trodde inte att skulle åka hela vägen till stan. Men det gjorde jag. Det känns bra, lite fel med växel, men det gick bra. Inte mycket stress. M sa, att det är alltid när du kör ny bilen. Har ju kört bara skolan volks. Men jag kände , så skönt att köra bilen. Det går bra med B( Jönköping kille). Skickade meddelande, att vi kan prata senare om vår dejt senare. han svarade ok, det ska vi göra. Och jag ska träffa nu ikväll den latino kille. Började chatta med honom igår. Och han vill träffa mig, skojade mycket igår. Nu han lämnade sitt nr, och smsa mycket nu.Vad gör jag? jag vet inte, vad jag gör. Men jag kan träffa alla , som jag vill. Det betyder inte, att jag ska ligga med honom direkt. Han vill ,men jag berätta igår, att jag ska inte ligga med dig, om jag inte känner, att jag vill. Han ser ut snygg, men jag vet inte. Jag vill att det ska vara hundra procent säker. Jag vill ju träffa B, men nu ska få se, om jag är kär i honom, om jag ska vara med det latino. Jag är vuxen, och vet vad gör. Ska sälja andra boken oxå idag. Sen kan gå direkt träffa honom. Han sa, att bara smsa, när sitter på bussen. Ska läsa lite boken, sen ska kolla kläderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0