21.november

Jag ska jobba idag, yes. Joackim ringde igår, frågade om kan jobba idag. Skönt att jobba. Jag håller tummarna, att A kan ta J på fredag. Jag vill träffa bara honom. Igår träffade den spansk kille-man. Han var trevlig, snäll. Men det fanns inte mycket känslorna just,.jag kännde inte så. När gick hem chatta med min ny kille, berätta att vet inte om vi kan träffas på fredag. Om vi inte kan träffas på fredag, kan vi träffas på måndag, han svarade, att ok det kan vi göra. Jag sa att jag ska lämna mitt svar på torsdag. På badoo, det kommer mer killarna att prata med mig.Det fnns , att bara ta en och träffa. Men just nu vill jag träffa min ny kille. Hoppas att vi ska träffa på fredag. Nu sittter hemma med J, hon tittar på filmen. Jag börjar bli sjuk, känner mig lite hängig. Jag skickade meddelande till B, att godmorron, ha en bra dag. Han svarade, samma- godmorrgon, sovit gott, ha en bra dag, puss puss. Jag vet inte vad ska göra med honom. Jag vill träffa honom, jag kan inte, det är nån, som säger att jag måste träffa honom. Men jag tänker ju nu hela tiden-Om vi ska träffa, om vi ska känna nåt, hur skulle det funka. Han bor Jönköping, jag Stkh. Det kommer ju inte funka. Man vet ju aldrig. Saknar honom, men säger inte, och jag vill inte störa honom. Vill inte pressa honom. Imorrn kan svara honom, om vi kan träffas på fredag. Jag vill träffa honom snabbt. Då kan ju see , om det blir nåt med honom eller inte. Han är inte hemma, han är långt bort från Jönköping. Vet inte vad gör han där, men jag ska inte fråga, det kan vara ju jobb. Samtidigt, när tänker på B, tänker så mycket nu på R, som träffades igår. Han var trevlig, snäll. Om han skulle skicka nån meddelande , att han vill träffa mig mer, då kommer svara samma. När igår vi slutade, vi pussade, och han sa"vi hörs". Men tror inte, att vi kommer att höras. Han skulle skickat nån meddelande redan. Jag börjar tänka på honom. Jag vet inte, men tänker, att kan ju lära känna honom. Men vad hände igår, jag vill gråta. Det gick fel, jag ville inte, men han ville, sen ville jag oxå. Han var så snäll. Tänker hur jag kunde, att sova med honom. Ville han ha mig bara.Vet inte mer vad ska göra. Om jag ska inte träffa B nu på fredag, kommer vi träffas på måndag. Han sa, att ok. Eller kanske på söndag. Jag vet inte, jag vill inte vara där på badoo. Det kommer hela tiden nya, som chattar, jag vill inte bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0