22.november

Jag är förkyld, snuga.Spreyar ,lite bättre, men inte helt. Skulle träffa honom nu imorrn. Har pratat med Anja, hon sa att ok, men att David är sjuk,men kanske han ska bli bätre imorrn. men jag ska hämta J klockan 9 på morgonen. Ska svara imorrn, om hon ska komma eller inte. Chattade med honom, men han har inte svarat helt säkert, att han ska komma imorrn. Nu skickade igen, kanske han missade ett meddelande. Han har inte kommit hem. Jag hoppas att han svarar nåt. Jag måste ju få veta, vad han gör.Om vi ska träffa eller inte imorrn. Fn jag saknar honom, jag vill träffa honom. Jag har väntat hela veckan, att få träffa honom. Om vi ska inte träffa imorrn kommer vi träffa måndag eller tisdag. Men hels vill träffa honom imorrn. Sen få ju gå vidare, om det funkar inte mellan oss. Det kom en till kille, chatta med mig. Han är snyyg, och han är kanske tysk. Vill träffa mig, dricka vin, lära känna varandra. Sa, att jag är uppdagen lite, med dotter. Ingen problem för honom. Nu han svarar inte igen. Offline. Och sen kollade min sida. R har kollat min sida. Varflr? Kanske han visade till nån mina bilderna. Vem vet. Han var nu oxå online. Men jag vill inte börja prata med honom. Jag vet inte vad ska göra, nu kommer många, som vill träffa mig.Just nu vill jag träffa den mannen från Jönköping, om jag bara kan. Om bara han kommer. Men han svarar inte, när han ska läsa nu mina meddelande. Jag kan inte ju vänta så länge heller. Ska titta filmen snart, sen vill ju sova. men måste ju få hans svar. Och nu det tysk kille. Vad svarar han nu, om han vill träffa mig på riktigt. Jag vet inte. Jag känner det blir lite jobbigt, att han många samtidigt. Nu har jag B och den tysk kille. Just chattade med honom, tysk. Han vill träffa mig, kanske ska träffa honom på måndag. Men men vad ska göra med B. När ska träffa honom. Han måste ju komma hem, svara nåt. Jag väntar. Ska dricka the nu, och titta på filmen. Ska stänga data, mobilen kan vara öppet, om B ska svara nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0