23.november

Fredag, hemma, ingen dejt. Jag skulle träffat den Jönköpings kille. Men han kom inte. Igår började chatta, fråga , om han kan komma eller inte. Han svarade inte. Jag kollade honom hela tiden igår, hela natten, han var Jönköping.Han bor Hovslätt(utanför lite). Han var där hela natten, inte hemaa. Då förståd ja, ok han har hos nån annan. Men idag klockan halv fyra han svarade- hej baby...tyvärr kan jag inte komma, hade mycket jobb. Jag svarade, att det är lugnt, att vi kan ta det nån annan gång. Trevlig helg. Han hade läst det, men svarade inte tillbaka. Han har den helg sina pojkarna. Och nu börjar ju tänka, om han vill träffa mig på riktigt eller inte. Men det spelar ingen roll, jag har nästa dejt nu på måndag. Ska träffa det belgia-cypros kille. Så nu sitter jag hemma, förskyld. Jag hade väntat så länge, att få träffa honom.Och nu. Och det kan hända, att vi kommer inte att träffas. Jag vet inte. Jag tänker ju, om vi kommer att träffa, och om vi ska få känslorna på riktigt, det kommer inte ju funka mellan oss. Vi bor för långt från varandra. Kanske måste bara lämna det. Det finns andra. Och nu hoppas, att nåt händer med andra kille, som ska träffa på måndag. Han ser snygg ut, och är ganska trevlig, känns. Kanske kanske. Nu loggade ut på badoo, vill inte vara där. Vill vara bara själv. Nästa vecka ska jobba tre dagar, men hoppas, att kan jobba mer. Det ska bli sista vecka nu.Måste betala mina lån. Jag är nu minus tretton tusen....jag hatar , at vara minus. Jag måste nu jobba. Hoppas , att de ska betala nu de timmarna extra. Om en månad är jag ensamma. Då kan jag dejta, närsomhels. Ingen problem. Måste passa på nu, när kommer att vara ensamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0