24.november

Idag är det lördag, och jag mår inte så bra. Jag har snuva, förskyld. Hatar det. Imorrn måste bli frisk, måste jobba imorrn. Sov igår tidigt, vaknade klockan 9, nu tänkte gå till centrum snart. Ska köpa ny ansiktskräm, måste köpa. Ska till HM, fick 50 kr bonuscheck. Ska köpa nåt till mig, och till J ska köpa strumpbyxor. Hon behöver de. Om skulle ha mer pengar, hon behöver kläderna, men kan inte köpa. Hon ska åka snart, då det är inte så stor problem.Tänker nu hela tiden, hur ska klara med alla räkningar, måste ta lån , och sen nästa lån. Kan jag jobba nu nästa vecka mer, som vanligt, om inte då vet inte vad ska göra. Har inte fått inga svar från jobb, som har ansökt. Jag hoppas, att hittar snart nåt annat jobb. Annars klarar inte. På måndag ska till dejt, hoppas jag. Måste bara prata med honom, när ska vi träffa. Kanske ska träffa direkt efter jobbet, vet inte. Men vill inte hoppas nu så mycket. Jag tror inte att kommer att träffa den Jönköping kille. Jag vet inte, om han kommer att svara nåt till mig.Tänkte vara utan, att skriva till honom nåt, kanske på måndag ska säga bara hej. Jag vill inte vara så ofta där online. Ingen ide,men nu kommer att ha kontakt med min ny kille. Kanske ska skriva till honom idag. Vet inte. Nu är det kvällen.Imorrn måste lämna J till M, innan ska till jobb. Jobbigt blir det. Jag skickade meddelande till C, (ny kille)att vilken tid vi ska träffa på måndag, han svarade att klockan 20 passar för honom. Jag svarade ok, att vi hörs på måndag. Är det sant att ska träffa nån annan. Jag är rädd att träffa nån, att bli besviken, hatar att träffa nån,jag vill hitta nån att bli kär i igen på riktigt. Vill inte vara ensamma. Jag vill inte vara online på badoo, nu när jag har bokat en dejt. Om det funkar inte, då kan prova med B, om han vill ff träffa mig. Snart kommer J att åka, bara tre veckor kvar. Det börjar bli jobbigt. Att vara helt ensamma över en månad. Vill inte vara ensamma. Vill inte tänka på måndag, när träffar C, det kanske bli bara en kväll, vem vet. Men han säger redan nu, att det kan bli nåt. Han har sett bara min profilbilden. Det känns bättre, att vi känner inte varandra , vi chattar inte ju varje dag. Då har vi mer att prata ,.när vi ska träffas. Det finns män ut, som vill träffa mig.Men vill inte träffa alla, som vill chatta med mig. Därför vill inte vara där, då kommer de chatta med mig. Snart ska sova kanske, men är inte trött. Hann städa idag, mår lite bättre, men snuva har kvar. Vet inte om M ska jobba eller inte imorrn. Ja vet inte när kommer hem. Om jag skulle haft bilen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0