25.november

Söndag har jag jobbat. Det känns bra, att jobba lite extra. M kom själv hit till J. Och de gick , när jag kom hem. J var lite ledsen, att mamma ska vara ensamma. Städa lite hemma igen, äta maten, sen ducha. Och vad hände mellan händelsen. Rickardo skickade sms-hur mår estflicka. Svarade att mår bra, lite trött efter jobb. Frågade hur mår rickardo och diego(hans son). Han sa, bra, att de ska lägga nu. sa bara godnatt. Jag trodde inte det, att han ska skicka nån meddelande. Det känns, att han känner nåt mot mig. Jag vet inte, vad ska tro nu. Jag vet inte, om han kommer att hålla kontakt med mig. Känns att han vill träffa mig igen. Han är trevlig, snäll, allt vad kan man önska. Men han är för kort för mig. Jag fick lite känslor med honom, men mådde ganska dåligt, när kom hem. Jag kan inte ge henne nån hopp, att jag vill ha honom,men kanske ska ge honom en till chans. Jag vet inte. Imorrn ska träffa Cole, han känns ok, men hur han är på riktigt, vet inte. Och vad ska göra med B, jag ville träffa honom, och nu, vet inte om han svarar nåt. Imorrn tänker inte skicka nån meddelande honom. Imorrn ska prata bara med C. Jag är hans imorrn. Om vi ska träffa imorrn. Vi har sagt bara att klockan åtta ska träffa. Jag vill inte hoppas nu så mycket på honom. Kanske jag gillar inte honom, jag vet inte ju, Nu ska titta "solsidan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0