26.november

Ny vecka har börjat. Hur kommer det börja? Jag fick inte sova inte alls inatten. Tänkte på min dejt ikväll. Hoppas att jag ska träffa honom senare. När jag började med badoo nu för ca 2 vecka sen, har jag haft bara en dejt, och två har gått till skogen,om räknar oxå nu B här(kanske ska träffa honom),men det gick till skogen,när vi skulle träffats i fredags. Nu måste ju bli det bättre. Kanske idag kommer jag träffa "honom", och det kommer bli vi två, jag vet inte, och vill inte hoppas så mycket. Om jag hoppas mycket, då blir det inget ju. Nu tänkte att väntar tills lunch, sen ska skicka meddemande. Kanske kan chatta lite med honom. Ifredag han var online, när hade lunch. Eller han kommer skicka först meddelande. Jag hoppas att han inte hoppar av nu. Jag vill inte bli besviken nu. Och det kan hända att R börjar skicka meddelande till mig. Hoppas inte, jag vet inte, om vill träffa honom mer. Kanske , kanske inte. Men tror att måste säga till honom, vad känner. Det är bättre, kanske han hoppas på mig. Vill inte vara ensamma, vill vara med nån, vill kramas ,.vill pussas, vill vara med nån, bli kär.... Idag ska hämta mitt körkort, äntligen få det i handen. Kan inte fatta att jag har fått körkort. Nu måste börja köra bilen. Tänkte fråga M, att låna ibland bilen. Han vill att ska hämta j-s pass på torsdag, men menar han att med bilen eller. Jag vill inte åka ensamma. Och jag tänkte försöka ansöka nytt lån. jag klarar inte med smslån,ska göra när är jag ledig. Jag behöver jobba nu mycket, att få in pengar. jag hoppas att få nu nästa månad extra de timmarna, som har inte jobbat. Ska börja gå till jobbet snart. Nu är jag hemma. Jobbade bara 5,5 timmar. Snart ska börja fixa mig. Ja, jag ska träffa honom. Skickade meddelande , om vi ska träffa ikväll. Han svarade att ja, att jag kan lämna min mobilnr, att han kan ringa efter jobb. Nu vet inte om han ska ringa eller inte. Jag vill inte ju vänta, och hoppas, att han ska ringa. Han ska sluta klockan sex tiden nu. Då kan han ju ringa eller skicka meddelande. Och jag ska ducha den tiden. måste hittakläderna, och börja sminka mig, och fixa väskan, om jag ska sova hos honom, man vet inte aldrig. Och vad kommer hända, om R kommer skicka meddelande , när jag har dejt.Nej, jag kommer att stänga av min ljud i mobilen. Hur kommer den kvällen att sluta? Kommer jag hem direkt, eller kommer han att följa med, eller jag ska förja med honom. Jag vet inte. Vi ska träffa först, sen kan vi få se, om det kommer hända nåt mellan oss. Hur ser han ut på riktigt? Hur kommer han titta på mig,när vi ses. Jag kunde inte sova heller inatten. Tänkte på honom, hur kommer det bli. Vart ska vi gå`? Dricka bara ett glas vin, eller ta en öl, eller äta middag med mig. Så mycket att tänka just nu. Och vilka kläderna ska jag ha. B har skickat ingen meddelande, han var online, men loggade ut direkt. Kanske bättre att låta bli, som det är. Han har inte så stor intresse hos mig just nu. Annars skulle han skickat nån meddelande. Eller väntar han , att jag ska skriva först. Nej, nu ska börja göra mig fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0