27.november

Igår det gick inte just så bra. Det blev inte vi. Vi träffades efter klockan åtta, han var försent. Satte i baren, dricka och prata. Han var ok,men det saknades nåt. Då efter en timme vi gick hem, han bara sa att trevligt att träffa dig, en liten puss på kinden. Och vi ses. Men vi kommer inte ses, jag vet. Jag är lite besviken, men det finns andra. Idag ska skicka meddelande till B, vet inte om han kommer att svara nåt. Jag har snart tid, att träffa många, men jag väljer ju, vem ska träffa. Och vill inte träffa alla, som börjar chatta med mig. Jag raderar direkt meddelande, när ser bilden. Idag ska jobba, och hoppas att J stannar med M.Måste fråga honom. Hämtade igår mitt körkort.Så fint. Fick igår lån, att kan betala mina räkningar lite, men ska försöka ta en andra lån, jag kan inte börja med det sms lån. Måste jobba, men det finns inte just mycket. Nästa vecka böjar nästa månad, och då åker J. Vill inte tänka på det. Vill inte tänka på Jul, jag kommer ju fira ensamma, tråkigt.Ska göra själv lite klappar mig själv. Jag har varit snäll det år, tycker jag. Snart ska till jobbet, hoppas jobba mera timmarna idag, kanske 8 timmar. Nu är jag hemma med J. Hämtade henne själv, slutade klockan halv fyra. Skickade meddelande till B, men han svarade ingenting , nu var han sist online ca 8 timmar sen. Jag kännde att han svarar inte mer, han vill inte träffa mig mer, men varför. Jag tänker på honom, skulle vilja träffa honom, men jag kan inte göra mer,om han visar ingen intresse, ingen mer meddelande, då måste ju förstå honom. Tror att han tänker samma som jag, hur skulle det funka mellan oss, om det skulle hända nåt med oss, vi bor för långt varandra. Det blir jobbigt. Men idag jag har tagit en till steg, jag skickade meddelande till R, bara lite chatta, och frågade direkt om han vill träffa mig mer, och han svarade att självklart vill han träffa mig. Jag känner mig lite osäker. Jag vet inte, om kan träffa honom. Första deji gick ju till skogen. Jag vet inte. Ska tänka några dagar, hur jag känner. Snart ska J sova, M ska hämta hennes glass bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0