28.november

Jag är helt slut, trött. Jag kan inte sova på nätterna, när J sover brevid. Det är omöjligt. B har inte varit hela dagen på badoo, då han har inte läst mitt meddelande. Det känns konstigt, att han har inte varit där. Jag tror att han har mycket jobb.Eller det är nåt annat. Men han var inte hemma heller inatten. Jag vet inte ju om han ska svara nåt. Jag ville ju träffa honom på riktigt,men vill han träffa mig. Och jag börjar tänka på R ,igår han chatta lite, och han sa att han vill träffa mig mer. Jag är osäker, men det börjar kännas , att jag vill träffa honom. Men försöker hålla mig lite avstånd av honom. Han kan kontakta mig, jag vill inte börja mitt intresse, att jag vill oxå träffa honom. Jag är rädd, att det blir inget. Men jag måste släppa det. Måste fixa maten nu, sen ska duccha och tona håret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0