29.november

Torsdag idag, imorrn är jag ledig. Ska gå till stan, ska hämta J-s pass. B läste mitt meddelande inatten, han kom hem klockan ett tiden. Men han svarade inte, och jag tror inte att han svarar nu. Han har inte varit mer online.Nu tycker att lämnar honom bakom och försöker med R. Tänkte skicka ett badoo meddelande. Lite roligt, vad ska skriva. Jag behöver pengar och snabbt, måste betala hyra, men har ingen.Ansökte ett lån till, men få svar imorrn, men tror inte att få det. Bara avslag. Fortsätta bara att ta smslån, tråkigt. Betala bara extra för ingenting. Hatar att vara utan pengar.Hoppas nu att få lön , lite extra. J somnade på soffa, la henne isängen nu. Stakars flicka, vakna tidigt, hämta sent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0