2.november

Jag vet inte vart ska börja. Det badoo, det är en jätte konstigt. Chatta idag med en svensk kille, men han ville ha tjej för en natt. Sa direkt. Han var inte för mig. Och nu R har inte varit online. Det är konstigt. Och gjorde entcourtes, att det kommer upp bilderna, att svara vill träffa , nej, eller kanske. Såg Arash igen, andra konto. Och före honom.såg R med andra namn(busig man), det var R, jag är helt säker. Nu vet inte vad måste tänka. Han bara lekte med mig eller. Nu när skulle träffas, han är borta. Jag började bli varje gång, att vill träffa honom, och nu han bara tänkte att jag är leksak. Varför då han ville chatta i skype med mig. Kankse kan fånga honom i skype. Jag är besviken om honom nu. Nu fick veta, att han har andra konto oxå där. Vad vill han. Varför han gjorde så här. Jag är ingen leksak. ( svarade den busig kille att ja, vill träffa honom). Men att låta att bli intresserad av, och sen bara försvinna. Jag fattar ingenting. Nu vill inte höra inget av honom. Nu är besviken av alla där. Känns att alla är sådär. Nu kommer jag sakna mer N, när andra bara leker med mig. Nu vill inte vara online, vill inte ha ingen kontakt där. Jag vill bara gråta nu. Nu har det gått liten stund. Jag kunde inte vara, letade på badoo N, och skickade meddelande, att "hej, är du kvar här?. Han är online, men har inte läst mitt meddelande. Han läser inte alls, kanske. Jag väntar ju ingen svar, men nu han vet att jag vet att han är där kvar. Och nu samtidigt kom R online. Han har jobbat mycket, svarade bara. Frågade hur mår jag`?Ja vet inte om ska fråga honom , eller inte nu, att hans andra konto.Kankse fråga senare, när vi ska träffa. Om vi ska träffas.Jag vet inte , om kan träffa honom ju. Han har tvättstuga nu, då han är borta. Jag vet inte ju, om klarar att träffa honom. N läser inte mitt meddelande. Han bara loggade in, jag kollade ju hans profilen. Jag tror inte att svarar nåt. Han trodde inte att jag kan hitta honom där. Jag vet. Kankse ska träffa honom, eller inte. Ska få se, vad han vill. Jag måste vara helt säkert, att han vill träffa mig , att han 'är intresserad av mig. just nu är jag börjat att vara osäker. R har öppet skype, nu frågade om ska chatta där istället. Kanske ska prata med hono där, att se varandra, och sen bestämma att vi ska träffa eller inte. Han ska vara tillbaka snart , hoppas jag. Nu är vi i skype, ringde, han såg mig. Jag är söt. Han fixar sin data, sen kan se honom med. jag vill prata med honom nsikte mot ansikte. Nu ringer honom igen. Nu har pratat med honom, och känns ok, att få träffa honom. Han vill träffa mig. Jag frågade, om andra konto, han sa, att han har där många olika konto. Så, kanske vi ska träffa på söndag, om M ska ta J tills sitt hem. Men det är inte hundra % säkert. Ska träffa honom först, och sen ska se om ska ta honom eller inte.Jag vill ju, men samtidigt måste vara helt säker med honom. Måste vara klar med N först. Han försvann igen nu, sa ingenting, bara försvann. Hann inte säga ,att vill träffa honom, innan vi ska ha nåt. Jag vill inte ha sex , utan att lära känna varandra först. Jag vet inte vad göra. Jag var i skype, och N kom in, nu han logga ut. N är på badoo. Jag vet inte hur kan komma över honom, jag har inte kommit över honom. Han kommer att vara kvar ,men vad gör han på badoo. Och han läser inte min meddelande,men kanske han har raderat det.Och nu han vet att jag har badoo, att träffar andra.Jag vill ha nån , men hur kan , om jag kommer inte över honom. R var online på badoo. Ska prata klar med honom , om kan. Just nu börjar känna mig så dåligt. Nu när det känndes, att kan komma över N, att kan börja träffa andra. Men känner, att jag är inte redo, jag måste vara helt säker, att jag klarar att vara utan N. Jag börjar tänka mer mer om N, när jag ska träffa andra. Det börjar bli allt fel, just nu. Och nu vet N, att jag är på badoo, att jag söker andra. Allt måste börja igen, när jag hitta nån, sen blir det slut. Sen kommer nån annan, och nu känns allt fel. Jag måste släppa N först, sen kan träffa andra, jag vet inte vad göra. Jag vill ju gå vidare med mitt liv. Nu kan hända, att N kommer att radera mig i skype. Han kom till skype,och se logga direkt ut. Han såg mig , kanske. Jag vet inte vad ska göra. Jag vill gråta ut mig. Nej, jag är inte redo, att träffa nån just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0