30.november

Vaknade efter klockan 5, fick samtal. M är på sjukhus, att ska hämta papper. Fattade ingenting, det var inte hans nr. Sen frågade, att vem du är? Så nu ska lämna J till skolan, sen ska gå til honom. Han sa , att de ska ta några prover bara, att ingenting är seriös. Men började bli orolig, om det är nåt seriös. Han sa, att han är sjuk ,men inte vad. Hoppas att det är ingenting. Sen ska hämta ut J-s pass. B var online igår kväll, men svarade ingen. Men R svarade- ahaha ok. Kanske ska träffa honom nu snart. Om M kommer bli ok. Jag vill inte tänka mer på B, men jag gör det. Vad ska göra imorrn, vet inte. Det är kallt ute nu. Hemma igen, men snart ska gå igen. Hämta J. Jag var i sjukhus, träffa M. Han ville inte berätta , vad hände. Jag sa, att jag har rä'tt att veta, att om ni ska åka eller inte, om han är sjuk. Han bara, nej, de ska göra bara prover. Men är orolig nu. Hämtade oxå J-S pass , ska göra kopia, måste ha det. Sitter och kollar hela tiden B. Han var igår kväll online, men inte ofta nu, som att han undviker mig, känns. Men det gör inget, jag har andra , som vill träffa mig. Nu har lånat igen, sjutusen för tre månad. Klarar mig lite,men måste tänka ju framåt hela tiden. Jag kan inte få mer lån, nu har förstod det, allt bara avslag.Nu måste bara betala av lån, sen kan leva lite lugnare, men det är mycket kvar att betala. Ska försöka ta det lugnt, om kan spara lite varje månad, och sen betala lite extra, då mår bättre. Beställde lite från Ellos kläderna till mig, och till J. Kommer nästa vecka . Ska hämta J snart, sen ska köpa lite fredagsmys, och julkalender till henne. På söndag är det första advent. Måste kolla om har ljus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0