3.november

Lördag, tvätta och städa idag. Imorrn hoppas, att M är ledig ,och tar J med sig. Han vill ju att J ska åka till Pakistan. Jag vet inte vad svara. En sak kom ihår, när vi hade bråkat, efter det nästa dag han skickade sms, och skrev, att han var så nära, att säga att han vill ha mig tillbaka, när vi bråkade. Vad händer med mig.Gråter.....Måste jag välja nu nån. Jag klarar inte. Jag saknar mer och mer N nu. Jag tror inte att kan träffa R, som vi planerar. Jag vet inte. Jag tänkte träffa honom, och berätta kanske om N, att jag har inte kommit över honom. Jag vet inte, om kan prata med honom. Igår ju chatta med R via skype ju igen tills klockan 12. Jag vill träffa ju R, men om jag tänker på N mer än på R, då kommer det bli jobbigt. Kankse vi träffas, och känns bra mellan oss, och sen när vi börjar att närma till varandra, kan jag säga "nej, jag kan inte". Jag vill inte såra honom heller. Men jag måste ju komma över N. Jag kan inte just nu. Jag har så mycet att tänka just nu. Nästa vecka ska börja att köra, och sen få jag inte ha ingen stress. Måste klara körkort nu. Och sen hörde på jobbet, att det börjar förändringar där. Hörde, att de ska sluta med oss(backmann gruppen). Och jag kommer bli ledig nu 2 veckor . Och nu måste börja tänka på det, om J ska åka. Då har jag möilighet, att fixa hemma mycket, när hon är inte här.Men behöver pengar för det. Jag vill inte ta mera lån, men jag behöver nu pengar.Jag har nu ca åtta tusen plus, som måste kunna betala tillbaka. Jag tar ett lån, att betala tillbaka. Det är jobbigt. Måste jobba mycket, men om det finns inte jobb, vad kan göra. Hitta en rik man. Jag vet inte vad N tänker nu, när han såg att jag har badoo, att träffar andra. Nu kommer han kanske att radera mig bort från sin skype, kanske. Jag vill säga till honom, prata med honom, vad jag känner nu, men kan inte. Han är med sin ex. Nu kan bara vänta, vad gör han (N) , om han tar bort mig från skype. Jag vill ta bort mig från badoo nu. Det är för mycket för mig just nu. Jag vet inte vad ska göra. Jag är inte redo, att gå vidare helt . Just nu vill bara en man, om jag bara kan. Jag har känslorna hos honom mest. Ska börja tvätta snart, sen ska städa sen ska få se. Nu är det kvällen, ska prata med R i skype. Han ska fixa nåt först. Jag blev arg på M, han ska inte ta J imorrn, då kan inte träffa R. Och jag var så glad, att kan träffa honom. Började med sms i dag med R. Han träffa idag sina kompisar, fick inte träffa honom. Men jag ville träffa honom. Nu fångade honom på badoo. Han hade kommit hem, halv timme sen. Jag frågade, att han kan komma nu till mig, att det kommer en buss ca 40 min, men han sa att han har huvudvärk, att annan gång. Tror han blev rädd, att frågar honom komma hit. Jag skickade meddelande, att saknar honom redan. Och väntade att han ska skicka meddelande, men ingen, tills jag öppnade badoo. Jag kollar hela tiden ju badoo, N, och skype. Han har inte raderat mig. Jag tänker på honom, jag vill radera nu min badoo konto igen,jag vill inte vara kvar där, för att N är kvar där. Han har problem med sitt ex. Jag vill komma över honom, men hur. Jag måste träffa andra, att glömma honom helt. Och jag ville nu att R ska komma hit. När kommer jag träffa honom nu, jag orkar inte vänta så länge. Han kommer inte, vad gör han där- Han sa att han ska fixa en sak, sen kommer. ok,väntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0