4. november

Ska gå ut snart. Lämna tillbaka filmerna, och böckerna. Ska låna ny boken. Jag har tid att läsa nu. Kommer vara ledig nu 2 veckor. Chattade med R lite, kanske ska träffa honom senare, vet inte. Om M ska komma hit. Han sa att han är uppdagen idag, att han kan lämna J till skolan imorrn. Jag vill träffa honom ju, orkar inte vänta tills nästa lördag. Han är en söt kille, och tror att klarar glömma N för honom. Jag vet inte, jag vill inte tänka mer på N. Imorrn kommer att börja köra igen. Det var länge sen, när körde sist. Nu måste klara att köra bättre, att klara uppkörningen nu om 2 veckor. Ah, ska klä på mig. Sen ska till centrum. Hemma. M var här. Han kan inte var här ikväll, han har mycket att göra. då kan inte träffa honom ikväll. Jag skickade meddelande, men han svarar inget. Han jobbar nu. Jag chatta med honom i skype. Jag skrev, att vi kan träffa på lördag, att ska skaffa barnvakt. Men han svarar inget. Hoppas han hittar tid senare, när han är hemma. Jag saknar honom på riktigt, vet inte om orkar att vänta tills lördag. Måste komma över N nu snabbt. Nu kollar biljetterna till J. Hon ska åka. Hoppas det blir sista gång, att skriver idag. Så mycket att tänka just nu. Jag saknar honom, samtidigt tänker på N. R svarar inget till mig, jag fattar inte varför. Är det så svårt att svara. Men kanske hans pengar tog slut i mobilen.Jag vet inte. Han ska sluta klockan 19 eller 20 idag nu. Och vi kommer inte att träffas. Jag orkar inte vänta tills lördag, vill träffa honom redan nu. Men kan inte. Han svarade att det var ok, att träffa på lördag, men kan inte vara ju helt säkert, att vi ska träffas. Jag pratar med honom nu varje dag. Men han fösvinner ibland så snabbt. Jag saknar honom på riktigt. Chatta idag via skype, han såg så bra ut. Som igår sa, att han kan komma hit, men han kom inte. För att han känner ju oxå osäker, att komma direkt till mig. Det är bättre , att träffa först ute, kanske det känns inte rätt , när man ser varandra på riktigt. Just nu vill läsa nån meddelande av honom, men han skickar inget.Jag är ibland osäker med honom, om kan ha känslorna, han säger redan att jag är hans ny tjej....Det allt känns ibland så mycket på en gång. Det vecka började med N-samtal, som kan inte glömma bort nu honom. Och nu är veckan slut.Och jag är ensamma. Jag vill ha nån nära mig,saknar närheten. Jag vill inte vara kvar på badoo, men kan inte komma bort där heller. måste kolla ju nån där hela tiden. Snart klockan är 7, ska ducha J, och måste tvätta mina hår med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0