5.november

Badoo är histori IGEN. Jag raderade mitt profil IGEN. Det blev för mycket. Kollar hela tiden N ju, problem.. Och nu R. Igår skickade sms, ca 4 st. Han svarade inte. Sen senare ringde, men han avbröt. Då var jag säker, nej, han vill inte ha ingen kontakt med mig. Han bara leker med mig. Jag klarar inte. Han skulle skickat nån sms, men nej. Och nu idag ringde, han svara inte, sen skickade sms, att vad hände med dig. Men han svarar inte. Jag känner det var för mycket för mig. Det känns ju redan i början , att vara fel. Jag har kvar känslorna hos N, och jag kan inte träffa andra. Ja, jag trodde att jag är redo, att träffa andra, men nej, jag kan inte nu. Jag ville ju träffa R, att glömma bort N. Men det skulle varit ju fel. Och nu har jag raderat mitt konto där. Då kan se N och R, att jag är borta nu. Vad kommer tänka N, att jag är inte där. Han kommer tänka, att det hände nåt med mig. Men han kommer inte ju ringa mig, eller chatta. Och han har inte raderat mig bort från Skype ju heller. Jag får inte börja stresa för de, nu har jag bara ett mål, att klara körkort. Började idag köra igen, och det känns bra, och tyckte att det gick bra. Har förstod mina fel bättre. Och tycker att lärare är bättre nu. J är i skolan, M ska hämta henne idag, och ska ta henne, då är jag ensamma. Jag kan inte kolla mer de på badoo.... Jag vill vara mig själv , jag vill ju träffa N igen, men det går inte. Han är kvar på badoo, vad gör han där. Jag frågade, men han svarade inte. Och jag kan inte komma över det att han ringde förra måndags, det betydde nåt, att han har inte glömt bort mig. Jag vill inte tänka på honom så mycket, men det är jobbigt. Fick inte sova så bra inatten, bara kollade mobilen, om han har svarat nåt R är helt sjuk... Ska kolla,om kan vila liten stund. Nu är det kvällen, och det är tråkigt att vara hemma , utan J. Men jag behöver tid, att vara utan henne ju. Fick vila idag lite, och det känns bra. Och jag tänker nu bara på N, jag saknar honom så mycket nu, att vill bara ringa honom, men jag får inte.Jag måste ta det lugnt nu. Han såg säkert, att jag är borta nu på badoo. Jag stängde av ljud i mobilen, att hör inget. Imorrn har ingen körning, fick avbokat nu, att kör på onsdag dubbelt. M har varit här, tog vinterdäck, Nu har han hämtat säkert J, han skulle hämta några sakerna. Vill inte träffa honom. Kankse ska gå ut, behöver lite frisk luft, ska handla kanske. Vet inte. Jag är hungrig, vet inte vad ska äta ikväll. Nej, jag ska gå. Annars tänker mig ihjäl hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0