6.november

Idag vaknade klockan 9, skönt att vara ledig, och utan J. Igår var alldeles ensamma, det var ok, men lite tråkigt. Kolla N på skype, han var online, men loggade ut. Jag saknar bara honom,om bara kan ringa honom, och prata med honom, hur jag mår. Jag vill inte att han ser mig i skype, Jag måste glömma honom. Idag har städat lite hemma, och började gråta, när städade köker. Saknadet kom efter N. Jag vet inte, vad ska göra. Jag är borta från badoo, nu måste han har sett det. Nu måste hålla bort från honom. M ska komma senare hit,ska fixa msword i min data. Då kan börja skriva mitt cv, och börja söka nytt jobb. Jag måste börja jobba myckt nu. Nästa söndag kanske ska jobba. M sa, att jag kan börja jobba på söndagar. och när de ska åka bort, då kommer att bara jobba. Jag vill betala av mina lån. Jag ville låna pengar, att betala av bigbanklån, men kan inte ta , alla bank samma sak, ej beviljas. Och jag tänker inte ta mer lån med hög ränta. Jag orkar inte betala. Måste leva nu några månader igen med sms lån. Annars kommer inte att klara mig. Imorrn har 2 leksioner. Igår kände mig säkrare i ratten. Jag var orolig, att måste börja om , men hade inte glömt bort allt. Ska läsa lite min boken, sen ska jag hämta J.Har saknat henne . Idag hämtade J. M skickade sms, att han är ledig först, sen efter några timmar , han ska jobba.Nu vet han att jag jobbar inte två veckor. Började fråga hur betalar hyra, sa att lånar pengar. Han sa, att jag kan hyra ut ett rum, att kan betala hyra. Nu kommer han, igen, säga, vad jag ska göra. Jag svarade inget. Nu har skrivit upp, alla räckningar, som måste betala, och när. Vet inte hur klarar, men det saknas nu ca tiotusen, som behöver att klara mig o J. Ansökte ett lån, men få svar med posten. Hoppas, få godkänd, då betalar bigbank, och gemoney, då är dyraste just nu. Jag har ansökt allt, vad kan , med bra ränta, men få inget.jag kan låna bara med skithöga ränta. Jag fattar inte varför. Jag vill inte mer ta lån, men vad gör man. Nu måste fixa jobb, snart, om bara hittar nytt, att få jobba heltid. Och det kan hända nu, att M ska inte åka , för att hans chef måste hitta då andra chaufför .Ingen är säkert här. Han bara ändrar sig. Men nu har han sagt, att jag kan jobba på söndagar. Och det kommer jag göra nu direkt. Ska skicka mejl imorrn, och säger att kan jobba redan nu på söndag. Jag måste jobba nu så mycket bara kan. Jag börjar må dåligt om det, att måste bita ihop, att klara sig. Det är skitjobbigt.Allt min pengar går till körkort, jag måste klara det nu , eller aldrig mer. Jag vet inte mer, vad göra. Jag måste komma över honom, men kan inte. Berättade till J oxå, att saknar N. Hon vet att han är hemma i Afrika. Jag kan inte ju berätta, att han är med nån annan tjej( med sin ex), om han är det. Jag fråga ju inte det honom. Jag vill inte fråga honom, om han är med honom. Jag kan inte ringa honom, och prata såna sakerna. Jag vill ringa, prata med honom, men kan inte. Han ringde för en vecka sen, och det betydde mycket för mig, att han bryr om mig och J. men han kommer inte ringa nu igen ju. Men jag tänkte nu, skicka sms, nästa månad när han fyller år. Jag kommer inte att vänta att han ska svara nåt, men vill visa bara att jag bryr om honom med. Nu har jag i data msword, kan skriva mitt cv. Ska börja på torsdag, när har lite mer tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0