7.november

Snart ska lämna J till skolan, sen ska gå till bilskolan.Har lite tid , innan ska ta tåg. Kan sitta i centrum så länge. Igår började kolla runt lite jobb, det finns, att söka. Det blir svårt , att jag har problem att jobba på helgen, eller på kvällen, men kommer att ansöka de jobb med. Och hitade igår Rusta, de söker personal för deltid, det skulle passa för mig, då kan jobba där och på hotell med. Ska börja skriva imorrn cv, och andra brev med. Hoppas att få nån svar. Tänker inte så mycket mer på R. Han tänker inte göra inget, att träffa mig, och det är bättre att kan inte träffa honom. Jag är inte redo, att träffa honom. Klarar inte att träffa nån ny nu. Jag har ju andra sakerna att tänka på. Idag ska köra två leksionera, efter det ska hämta J. Har varit i körskola, och lärare sa, att körde bättre i måndags, att det var inte så bra idag. Måste titta mer runt, och växling är inte så bra. Ska gå snart tillbaka. Har lite tid nu, att kan äta och läsa lite boken. När väntade tåg ,sen hade ipad med, och öpnnade mina mejl Det stod kanske några sekender, att R hade lämnat meddelande på badoo. Men jag raderade bort mig, hur kunde han skicka meddelande. Öppnade igen bado, men ingen meddelande ju. Och blev så arg, att han hade skickat nåt. Då skickade sms, att hoppas att din ny tjej är bättre än jag, och att jag har ingen mer badoo. Men han svarar inget. Jag måste plocka bort honom i skype, då kan inte mer skicka sms. Kan man inte säga, som det är. Jag är ingen leksak, vill jag säga till honom. jag är arg på honom, att han bara lekte med mig. Men bättre, att han ska inte skicka nån sms till mig. Vill gå vidare nu, utan honom, jag har mitt liv. Det blir jobbigt. Men vad kan man göra. Inget, bara gå vidare. Det är redan jobbigt för mig, men måste klara mig. Ska börja äta nu. Nu är hemma, vaken, nyduchat, skype online. Ingen N. Han har inte varit nu två dagar här.Jag börjar tänka på honom igen, jag saknar honom, men jag får inte ringa honom. Han tänker säkert, att jag har träffat nån annan.Men jag är inte redo, att gå vidare med nån annan. Men varför han raderar inte bort mig i skype. Om bara kan berätta allt, att tänker på honom, att har inte glömt honom. Vad kommer hända, om jag ringer till honom nån dag. Jag tror inte att han kommer att svara. Kankse, om han är i skype, kan säga hej, sen kanske kan berätta. Jag raderade mitt konto, men det står kvar där. Nu får inte logga in, annrs kommer att vara kvar där. Jag får inte kolla N där nu mer. Nej, jag får inte börja tänka på honom så mycket. om jag kan bara stänga av mobilen. Imorrn ska läman J, sen körning, sen kommer hem, sen börjar skriva mitt cv. Måste börja göra,måste söka nytt jobb, och jag kommer att ansöka allt vad kan. Det spelar ingen roll, vilka tiderna de ska vara. Nu är det min tur att jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0