8.november

Fick inte sova så bra inatten. Drömde om bil körningen, såg bara korsningar överallt.Hoppas idag ska köra bättre, måste vara säkrare vid ratten. Snart ska lämna J till skolan, sen ska till skolan. Fick lönebesked, inte så mycket som hade räknat, men kommer att klara mig. Efter min skolan,måste handla, men måste skriva en lista. Jag ska få lön nästa fredag, vet inte hur kommer att klara mig. Sen kommer hem, sen börjar skriva mitt cv, och andra papper. Det blir jobbigt, jobbigt. Tänker på N, men tar det lugnt. J ska åka den 18, dets, kommer 31 .jan. De ska åka redan kl, 10 på morgonen.Kanske ska vara ledig, kanske inte. Och kommer jag fixa körkort sen , då kan köra bilen kanske. Men måste vara ju starkare och mer bestämt vid ratten. Nu måste fixa J, hon åt frukost idag. Hon brukar inte äta annars. Snart ska hämta J.Idag gick körning bättre, jag blev nöjd. Lite småfel det var, men inte så farliga. Nu har fixat mitt cv., har skickat det till Rusta. Och det finns många jobba vid ams. Hoppas att hittar snart nytt jobb. Jag måste ha tur nu. Måste skriva personliga brev, det är jobbigt att skriva. Men jag vet att klarar. Mobilen är tyst idag, det känns bra. Ska hämta J snart. Imorrn ska Marie (j-s kompis) följa med oss hem. Det kommer vara kul för J. Nu ska äta lite. Jag tänker på honom, jag var så nära att ringa idag honom, men ringde inte. Jag saknar honom så mycket. Men måste ta det lugnt. Det är inte bra, att kontakta honom, ringa honom, att säga hur jag känner, hur jag mår. Han har kvar mig i skype, det är inte över. Han har inte glömt bort mig. Jag vill inte vara ensamma.Nu börjar tänka, när J har åkt, vad ska göra sen. Nu har skickat ett ansökan , kollade runt, det finns jobb, som kan ansöka. Det är bättre att skriva personlig brev lugn och ro. Måste börja ta det mer allvarligare, att hitta andra jobb. Jag vet inte hur kommer jobba ju på vinter. Jag kommer inte klara , att jobba mindre timmarna. Måste jobba heltid nu. Eller hitta en extra jobb. Jag måste vara positiv nu. Hoppas för jobb i Rusta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0