9.november

Hemma sitter vid data. Tänker. Jag börjar bli galen snart, kanske. Igår dumma jag, skickade sms till R-är du arg på mig, jag ville träffa dig, men inte du, förlåt om sista sms. Självklart han svarade inte. Dumma jag. Nu när städade började gråta, saknat N så mycket. Vad gjorde jag nu. Jag kunde inte mer, skickade sms: om du undrar vad gjorde badoo, trodde att kan gå vidare, träffa andra, var badoo en vecka, skulle träffat en tills du ringde, hoppas det går bättre för dig, trevlig helg. Jag är galen, varflör jag skickar sms, jag är dumm,vad kommer han tänka nu, Nu han förstår, att jag tänker på honom. Jag kommer inte att vänta, att han ska kontakta mig nu. Eller oh jag hoppas , att han saknat mig med. Men bara kännde, att måste få ut det, att han vet vad jag känner. Jag har ingen aning, vad ska han nu tänka. Snart han har rast, då kommer han läsa det. Jag vill inte tänka på honom .Jag måste glömma honom, men kan inte just nu. Ska hämta J och M snart. Ska fixa lite här jobbsakerna. Nu är kvällen, klockan är snart sex. Nu tänker bara på det, vad tänker N om mig. Jag var rädd, att han ska ringa nu klockan halv fyra, men nej. Om han har läst mitt sms. Ibland han har ju mobilen i bilen. Men jag väntar ingen svar av honom direkt, jag ville bara säga , vad ville. Idag ringde Anja, berätta henne oxå om honom. hon sa oxå , att han bryr om dig fortsarande, att han ringde. Men jag måste gå vidare utan honom, men just nu är det jobbigt igen, samma känsla som för två månader sen. Jag vet att han kan läsa mitt medelande, men inte ringa nu, vad han ska säga till mig. Nu kanske han vet, att jag har kvar känslorna. Men kommer han nu att radera mig från skype? Jag har ingen aning. Han har inte varit nu tre dagar inne i skype, eller han kommer in och sen bara logga ut. Jag vet inte nu, vad han tänker. Men vill helst att prata med honom,jag saknar honom. Men om han ska ringa mig nu, vad ska säga honom, jag har ingen aning. Men nej, han ska inte ringa mig. Han har nu sitt liv.Och jag har mitt liv. Han kommer ju inte ringa mig, och säga att lämna mig i fred , eller så. Om allt skulle varit annorlunda. Jag vill inte vara ensamma, samtidigt kan inte gå vidare , inte än. Måste släppa honom helt. Måste fixa mitt liv först. Nu har N säkert att läst mitt sms, han ringde inte. Jag väntade inte att han ska ringa, men han vet nu ,om mina känslorna. Nu kan känna mig lugnare, att fick berätta ,skriva lite till honom, hur är det med mig. Jag höll mina könslorna i sig själv, och det var jobbigt för mig. Nu han vet, och jag mår lite bättre. Jag vet, att han har nån känla kvar hos mig, annars han hade inte ringt till mig. Han bryr om mig, och jag bryr om honom. Men jag ringer inte honom, vill inte störa honom. Vad ska prata med honom. Om jag har nån anledning, då kan ju ringa honom. Nu kan vi vara bara kompisar, ingen mer. Han kommer att fylla år om en månad, vill bara skicka meddelande, ingen mer. Jag vill visa , att jag bryr om honom med. Nu kan jag andas ut, och leva mitt liv, utan honom just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0