10.oktober

Idag det är onsdag. Ska gå snart till jobbet . Kommer han idag eller inte. Jag känner att han kommer inte, men jag vill ju att han ska komma. Jag vet inte. Jag vill få prata med honom, vill ha svar. bara svar. Jag förstår ju inte honom. Han kanske kommer inte, för att han vet om jag är där, kommer jag att prata med hoom. Men vad kommer jag prata med honom, om han kommer. Kanske han kommer säga direkt nej, jag vill inte prata med dig. Han inaktiverade sitt konto. Och jag vill veta varför . Men det är inte min sak. Kanske han tänkte, att jag ska visa honom till mina kompisar där. Det kunde vara samtidigt nån annan, som stör honom där. Den HP kille skrev igen, han är intresserad av mig. Jag svarade igen. Jag är osäker, om jag är redo att börja träffa andra. Jag känner, jag kan inte. Jag klarar inte, tänker på A, och på N. Hans bild är tillbaka i skype(han har kollat min profil). Jag tog bort skype, men laddade igen. Jag vet inte mer va göra. Igår jag mådde jätte dåligt. Började gråt hos J. J sa, att jag vill inte att du gråter...jag sa att jag saknar bara min kompis. Hon börjar se , att mamma mår inte bra, att mamma är ledsen . Hon är jobbigt, hon blir så snabbt arg, skriker mer, vill inte äta maten. Nu måste börja vara lte starkare, hon ska inte bestämma över mig.Annars blir det jobbigare senare, när hon är större. Ska gå nu till jobbet. Kommer han då kommer, om inte , det gör inget... Nu det är kvällen. Känner mig trött. Han kom inte.... som jag trodde. Tänkte hela dagen på honom. Idag har raderat hans nr. Det är bättre, annars kommer igen ringa eller skicka meddelande. Jag ville ju lära känna honom, men det funkar inte så med mig. Nu tänkte, om nån gång han ska komma, sen kommer jag säga, vad jag tycker. Tror inte att han kommer imorrn. Kommer inte att vänta nu, att kanke han ska komma. Men det är bättre , att säga vad jag tycker. Han vill inte träffa mig,inte nu. Jag måste förstå honom med. Som han sa i början, att kan jag bygga ett språk att känna honom? Det kan bli jobbigt, om man förstår inte varandra. Om jag bara få det chans, att prata klart med honom. Kanske han kommer inte mer samma tvärbana, jag får ingen chans....Vill inte tänka på honom mer. Nu är det jag , som måste komma på fötterna på riktigt. För att nu kommer M flytta ut , sen det blir jag och J. Det är jobbigt redan nu, men det är livet. Jag vill börja nu nytt liv, men jag vill inte vara ensamma,att ta det steget. Men man måste börja ta själv steg. att gå vidare med livet. Måste bara vara stark. Jag har några kompisar. som hjälper mig, när behöver det. Just nu känner, att kommer inte att vilja träffa nån just nu. Jag är rädd nu, att bli sårad igen.Nej, tack. Jag vill inte vara ensamma, men det gör ont nu, när tänker på mina killarna. Tänker på de, men det är bara jag som måste gå vidare. Jag kan inte vara, orkar inte just mer. Kollade bara google, och vad jag hittade. Han( A) hade en annonsen i maj, att han hyr ut ett rum i sin lägenhet till kvinnlig person. Och att hon ska jobba på dagtid. Vad är det för nåt?. Han kanske bor med nån tjej?Eller bara hyr lägenhet . Jag vet inte, vad tycka nu.Och jag vet inte, men jag vill skicka till honom sms nu, allt vad jag vill säga. Men tänkte vänta imorrn. Om han ska inte komma , sen kanske ska skicka meddelande.Jag tänker på honom igen. Jag vill bara säga allt. Nu har jag gjort det. Skickade de sista(4) sms till A. Skrev som jag har förstått honom nu, skrev oxå om han har nån intresse kvar, kan han ta kontakta mig. Sen skrev-ta hand om dig, oxå kram, och mitt namn.Det kommer hända ingenting nu, jag vet. Han läser de, översätter de , sen bara radera bort mig. Han vet att jag har intresse , att lära känna honom. Tror inte heller, att han ska ta samma tvärana nu efter det sms. Men nu har jag gjort det. Känns lite lättnad, att få ut allt,, vad jag känner. Efterhand har det lite kul. Att få göra sådär: att man ser nån på tåg, och vill träffa den personen, sen man går fram , och att ge sitt nr, och säga-du kan ringa mig, om du är inte uppdagen. Jag är gjort det, och känns bra. Att man vågar göra såna sakerna. Jag trodde aldrig, att det kan hända med mig. Men den sagan kan vara slut nu, kanske. Känner mig starkare nu. Vad kommer Anja säga, när kommer berätta det henne. Ska gå lägga mig snart,eller titta på tv . Vet inte, han kommer inte svara mig ingenting, men han kommer tänka efter nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0