11.oktober

Snart ska till jobbet, M ska lämna J. Vad snällt av honom. Det hände, vad jag trodde inte att kommer hända. Han skickade viber meddelnade klockan 3 i natten. Han vill lära känna mig, han vill vara med mig. Han är trött på morgonen,att träffa mig.Han berätta att han har problem med arbets-uppehållstillstånd, det var anledning, att han svarar inte på mina meddelande. Sen skicka han så här- jag behöver din kärlek, jag behöver dina armar(händerna)...han känner nåt.Skickade meddelande tillbaka, att allt kommer att ordna sig , med hans tillstånd. Men jag vill inte tänka på det, nu när hittade nån, kommer det hända med mig, att nån har problem med arbets-uppehållstillstånd. Det kan vara slut ju snart....Jag vill inte att han ska åka tillbaka. Nu när ska träffa honom på tvärbana, jag ska inte gå till honom, ska skicka meddelande senare. Men det var lättnad, att veta att han tänker på mig med. Det kommer bli tufft med honom, men jag ska ta den chans. Inte släppa honom nu. Kvällen. J sover. Jag är trött, vill bara sova. Har tänkt hela dagen på honom. Och jag är rädd att bli kär i honom...för att det kan hända, att han ska åka tillbaka, sen kommer det göra mera ont. Jag vill inte. Men idag när kom hem, tänkte en sak. Jag träffade M i t centralen, och nu träffade honom tvärbana hållplats.....Jag vil inte tänka på honom så mycket, men kan inte om tänker på honom, jag har börjat att få känslorna. Imorrn är ledig, då kan vara själv lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0