13.oktober

Sov idag tills klockan 9. Känns skönt. Tittade en film igår -När hjärtat blir varm. Lite romantisk film. J har hosta. Då kommer vi att stanna hemma. Hon frågade om vi kan gå till badhuset.Men sa nej, du har hosta. Sen blev hon arg på mig. Måste diska , det är mycket. Och kommer mer snart. M sover, vet om han kan sova. Jag bryr inte om det. Snart är han borta. Frågade honom , när kommer Daniel. Han sa, att han vet inte. Varför han säger att han kommer redan över en månad, och nu kommer inte. Jag behövde extra pengar. Om han kommer nästa vecka, kan få kanske lite ca tvåtusen. Räcknade matpenga, köpte nu månad bara för sjuhundra kronor. Men M har köpt en hel del. Kommer att skriva igen lista på måndag,han kan köpa och betala för det. Han gör inget här hemma. Diska en gång i veckan. Inte städa, inte kasta sopor. Bara hämta J, lämna henne. Snart är det över. Vet inte vad ska göra idag här hemma. Städa lite , slänga sakerna kanske. Vet inte. Orkar inte skriva om honom, men tänker på honom. Nu är det kvällen. Lyssnar Rixfm, och kan bara inte vara borta från min blogg. Idag har gjort ingenting, vilat ca 3 timmar. Nu kommer jag inte alls att sova på natten. Jag vet. J tittar Bompa, som vanligt. Jag tänker hela tiden nu på honom. Kan inte vara utan att tänker på honom. Fyn, har jag börjat bli kär i honom? Känns lite jobbigt, om jag är redan nu kär i honom. Jag känner inte honom, vill veta om honom allt. Men kan inte , han har det jobbigt med allt just nu. Det är bättre kankse, att vi har ingen kontakt. Men jag vet att han tänker på mig. Kommer han ige på måndag.Jag vet inte. Han brukar inte komma på måndagar, men förra vecka han var där. Nej, ska inte tänka på honom, men kan inte, jag saknar honom. Det känns så. Nu skriver om honom här hela tiden, hur saknar honom, hur vill vara me honom. Om han mår bättre, och är redo, att fortsätta med mig,då kan han ta nästa steg. Det är ingen ide, att störa honom, om han vill inte. Ingen ide, att störa honom på morgonen. Varför jag träffar alltid killar , som har probelem.Varför???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0