14.oktober

Söndag. Hemma. Städa. Har varit med J i simskola. Nästa söndag är det avslutning. Tycker att ta en paus med simning. Hon berätta att hon vill börja i dansskolan nu. Då kanske nästa år ska hon börja. Det är bra , att hon vill göra själv nåt. Hon gillar ju att dansa. Vi ska få se, hur kommer det bli nästa år. Det kan hända, att det kommer bli förändringar, hoppas jag ju börja plugga. Men vet inte ju hur klara allt. Idag står det schema städning. och sova tidigare. J ska jag försöka natta före klockan 8. Det är lättare att väcka henne imorrn. Hon har alltid jobbigt att vakna på morgonen. Sen kommer M att lämna henne , lite senare. Och han ska hämta henne 2 dagar. Nu när han ska flytta, måste vara helt säkert, att han ska ha de 2 dagarna,när han ska lämna-hämta henne. Kanske han ska vara ledig söndag -måndag. Vi måste planera. Han ha inte pratat mer om att åka till pakistan. Han vill ta J med sig, stanna ca två månader, men jag sa´nej, en månad kan J stanna, inte mer. Idag tänker inte vila på dagen. Annars kan inte sova på natten. Jag sov tidigt igår. kännde så trött. Känner alla dagar mig så trött. Jag dricker ingen kaffe, kaffe slut hemma. Kan inte vara utan morgonkaffe. Måste köpa ny paket nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0