15.oktober

Ny vecka har börjat. Jobbar säkert 4 dagar, det känns ok. Kanske ledig på fredag, vet inte. Måste plugga mer den veckan nu, för att om två veckor är det prov. Känns svårt vissa sakerna. Måste läsa oxå mycket. Tiden bara går.Har inga stora planerna just nu. Imorrn kommer lön, betalar för körkort, några räkningar. Sen tänkte lyxa lite. Tänkte beställa en antirynkkräm, kostar över tusen, men har deal för 250 krona. Måste tänka, om kan göra det. Då måste dra ner lite Men måste ju tänka på mig mer nu, att må bra. Jag har rynkor, kan ju prova. Ska inte tona håret nu i oktober. Kanske november, vet inte, börjar bli nöjd med min ny hårfärg, lite ljusare skulle vilja ha. Behövs klippa snart. Kanske ska göra julklapp till mig själv, om jag få deal. Tänker på mig själv nu sista tiderna mer, än tidigare. Det är inte bara J , nu är det jag och hon. Igår började prata med henne. Jag bestämmer nu, hon ska inte äta mer i vardagsrummet, ingen ipad under kudde. Jag måste visa henne, att hon bestämmer inte över mig, det blir jobbigare senare i livet. Då kommer jag inte att klara att ta hand om henne. Snart kommer han att flytta, ska börja sen med sovrummet. Känns skönt, att vara igen själv, bestämma själv. Tänker på A,tänker på N, men måste glömma just nu båda två. Men det går inte. Saknar båda,men varför nu båda. Drömmde om N inatten.Han bara kom till mina drömmar. Drömde att han kom tillbaka till mig, men det var bara drömm... Nu ska snart gå till jobbet. Och jag tror inte att han är där. Eller han kommer.Han vet att jag kommer inte fram til honom....bättre att inte tänka på honom hela tiden. Hemma. Tvättstuga. Han kom inte imorse...tror att han var ledig idag. Men känner att imorrn kommer han....har bara känsla. J tittar på filmen. Idag var jag som bestämde. Ingen Bompa före maten. Hon lekte i sitt rum, sen äta i köket. Det gick bra. Nu sitter hon på soffa under täcke, och tittar "Bolt" filmen. M handlar, snart måste han komma. Betalade för körkort, el. Lite kvar, måste ladda imorrn mitt sl-kort. Sen måste handla själv oxå lite. Imorrn ska jobba åtta timmar, har oxå brandutbildning. Det är kanske bara två -tre timmar. Mycket tvätt som väntar att tvättas, tur att M är ledig, då kan fixa tvätten. Imorrn ska han lämna och hämta J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0