16.oktober

Hemma efter jobb, lång dag. Hade idag brandutbildning på jobbet, 4timmar. Han kom inte imorse, men jag saknar honom på morgonern. Tror ingen ide, att skicka mer sms till honom. Jag saknar honom, men kan inte göra ingenting. Jag vill träffa honom. Men det går inte. Han har berättat om sina problem, och jag vill inte pressa honom mer. Han kan vara rädd, att träffa mig, att kanske han blir kär i mig, och rädd, att göra ont till mig. Jag vet inte vad ska göra. Om jag ska skicka nån sms, då kommer han bara läsa det. Men hans ord, att han behöver min kärlek, mina armar. Det betyder, att han har nån mot mig, annars skulle han inte skriva såhär till mig. Jag kan inte , jag måste skicka sms ,att han vet att jag saknar honom. Jag vet inte , vad ska göra. Kanske ska smsa senare. Jag vet inte, kanske när M har simskola. Måste gå ducha, när J sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0