17.oktober

Sitter vid iPad. M är ledig, har nattat Jenna. Han kom inte idag heller. Jag saknar honom på riktigt. Skickade meddelande, att saknar honom på morgonen, men han svarade inte. Tänker på honom. Jag bara kan inte glömma honom . Jag förstår honom, att han kan inte träffa mig. Men jag vet att han vill. Jag bara hoppas att han kommer kontakta mig, när han är säkrare, med sina problem. Jag har känslorna med honom. Varför annars tänker på honom, eller saknar honom. Vill inte börja söka nån annan, att det blir inte han just nu. Måste bara hålla huvudet upp. Livet går vidare. Igår började M prata . Han planerar att åka till Pakistan och vill ta J med. Jag är osäker. Han vill stanna ca 2 månader. Vi måste planera. Om de ska åka, har jag tid, t.ex fixa hemma lite, jobba om det finns jobb. Ska tvätta håret, sen ska titta på tv. Sen ska lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0