18.oktober

Jag är trött. Jobbade mycket, en jobbigt dag, men slutade klockan 3. Nu bara sitter hemma. J tittar på filmen. Det är tråkigt. Jag vill gråta, jag är kär i honom....Jag känner så, tänker på honom. Hoppas hela tiden, att han kommer på morgonen, men han kommer inte. Han svarar inte, kommer han göra det. Men nu måste hålla borta från hans nr, att jag får inte börja kontakta honom. Jag har sagt mitt, han har sagt sitt. Kanske han kommer att kontakta mig, kanske inte, eller åker med samma tvärbana igen, men jag tror inte, att han kommer .Han är inte redo, att träffa mig...Jag kan inte släppa honom. Jag vill börja träffa honom, lära känna honom, men det går inte nu. Och jag saknar samtidigt N,,,bara kollar honom i skype. Jag vill inte vara ensamm. Om J ska åka bort, då kommer att vara alldeles enamma,det vill jag inte. Jag har så mycket, att göra, nu när M ska flytta på riktigt. Pratade med honom, när han ska träffa J. Sa, att måndag-tisdag eller söndag -måndag. Jag sa inte att han ska ta henne till hans hem. Men hoppas att han kommer att ta henne. Det kommer bli jobbigt för J, men hon har rätt att vara sin pappa. Måste börja räkna mina ekonomi igen. Kommer M betala hela hyra, eller inte. Jag hoppas , att han betala, om inte då är det kört. Men jag måste låna pengar. , annars klarar inte. Och sen fortsätta, att ta lån varje månad, tills den lån har betalat.Det kan ta kanske några månader. Och sen kommer jul, vill inte tänka på det. Känner inte alls, att det blir nån jul här hos mig. Bara att vara ensamma. Tiden går så snabbt. Jag vill inte tänka på det året. Det har varit bara upp och ner, men året är inte slut.Jag bara önskar en sak, men det är bara drömm-att inte vara ensam.Fyn , jag saknar honom....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0