19.oktober

Fredag har kommit. Har hunnit plugga lite.Engelska känns svårt för mig. Nu har börjat med ord. Just nu liten paus. Bakar kladdkaka. Anja ringde, frågade om jag vill komma över en flaska vin. Sa, att det behövs, att prata. Nån att bara prata lite. Ska berätta om A, vad hände med honom. Ska hämta J, hon kan äta hemma. Sen ska gå. Igår när var i skype, var N två gånger hon loggade in ,sen direkt ut. Tror att han såg, att jag var online, att kanske jag ska börja prata med honom. Efter det han kom inte in mer. Men om han vill undvika mig, varför han ta bort mig inte. Förstår , jag väntar ju att han ska göra det. Han gjorde det en gång, men tog mig tillbaka. Jag tänker på honom ibland, har inte kommit över honom direkt, men det går sakta. För att jag ringer inte honom, skicka sms, 2 gånger har börjat chatta i skype, men han svarar inte. Men han är kvar i mitt skype. Jag är inte ofta där ju. Han brukar vara där ofta nu. Nu måste plugga mycket nästa vecka, och sen börjar bilkörning snart. 2 vecka har tagit ledigt från jobb för det. A- tänker på honom varje natt, väntar meddelande av honom, men det kommer inte. Väntar honom vid hållplats, han kommer inte. Han ringer inte mer privat,ingen tyst samtal. Jag vet inte vad tänker han, vad han känner. Behöver han min kärlek fortfarande...mina händerna...Jag saknar honom, att vara med honom, att bara prata med honom. Han jobbar inte på helger, kanske han kommer att kontakta mig, men nej. Jag kan bara glömma honom, men kan inte. Han har kommit till mitt hjärta. Och han kommer att stanna här ett tag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0