1.oktober

Ny månad har börjat. Jobbade idag 6,5 timmar. Det var en jobbigt dag, mycket jobb. Kunde inte sova så bra inatten. Det var nån( privat nr) som ringde mitt i natten klockan 12, men ingen som pratade. Börjar tro att det är A, som ringde. Jag vet inte , känner så. Kommer han imorrn, jag har ingen aning, men tror inte att han kommer, han kan inte träffa mig mer. Jag vill träffa honom, men vad kan jag göra, om han vill eller kan inte. Vill inte tänka så mycket på honom, men saknar honom lite redan. Väntar när M kommer med J. Han fick ledigt idag, han skickade sms, att han kan hämta J. Kan han inte säga det tidigare, att han är ledig. Nu handlar de, ska börja fixa maten. Jag är hungrig, hoppas de kommer snart. Sen ska plugga lite , när J sover. Måste göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0