20.oktober

Vaknade klockan 9, vilken sömn det var. Fick sova ut. Kom hem igår klockan av elva. Vi var hos Anja, äta gott mat ,. dricka vin, tjejsnack.Berätta om A, hon var oxå överaskad om honom, hur han tänker. Men hon sa, som jag trodde-du kan hitta nån annan, bättre, som kan svenska. Men just nu bara känner, att vill ta det allt lite lugnare. Vill inte tänka på honom, men kan inte. Vet inte om M ska åka, för att han kollade igår biljetterna, och de är dyra. Det kan hända, att de ska inte åka. Jag behöver vila från J, det räckte inte bara en vecka utan henne. Då jobbade jag ju. Nu om de ska åka sen kanske ska åka bort, om kan, om har råd, men nu ser det ut mörkt , mörkt. Ingen tomte, som ska komma till mig.... Om en vecka har jag prov, jag är orolig, att klarar inte,men måste prova. Jag vill sluta jobba där, jag vill inte vara kvar dä.Orkar inte mer. Det kommer vinter, sen kommer säkert att jobba kanske bara ca 3 dagar i veckan, eller jobba bara 5 timmar på dagen. Sen mindre lön några månader, sen kanske de ska betala extra, jag vet inte. Nu tar ju ledigt 2 veckor igen. Och det kommer vara sista gånger,nu måste jag fixa uppkörningen. Jag tror att det blir bättre, när är ledig från jobb, ingen stress efter jobb. Så jobbar 2 veckor, sen börjar körning igen. Och M flyttar, hur kommer det bli, när han är inte här.Jag vet inte hur klarar med ekonomi, måste betala lån, lån ,lån... Han lämnade hundra krona, att jag ska ta J ut idag. Nu tänkte att tar henne till bio. Ska äta hemma lunch, sen ska vi gå. Jag ska ta fram min presentkort, 150 krona. Hoppas att han ska betala hela hyra, men vet inte.Det är säker att jag måste ta ny lån, men hur mycker. Skriver upp allt, att kan betala alla räkningar. Jag vet inte men J behöver vinteröverall, och jag vill köpa nytt vinterjacka, kanske måste ta kredit, och sen betala igen varje månad, men vill inte mera de kredit hit och dit. Nu har jag beställt smink, från ElF, min foundation är nästan slut, nu har beställt ny, och beställde lite extra smink, det var 40 % rabatt, då fick ganska mycket för ca tvåhundra krona. Jag vet, att problem med penga, men passade på, att spara pengar samtidigt. Idag var med J på bio. Skönt att vara borta från hem,men när kom hem var M hemma, blev arg på honom. Jag börjar hata honom, jag vet inte varför. Hatar den dagen, när träffade honom, hatar ibland, att vi har J, men måste inte visa ut mina känslorna för henne. Det är bara hon och jag. Hon kommer inte att må bra, att hennes pappa ska flytta nu på riktigt. Räknar bara dagarna, när han ska gå. Jag vill inte se honom mer här. Han gör ingenting här, diskar bara när han är ledig. Jag har inte städat J-s rum, han kan göra det, men han ser inte. Hatar honom därför. Bättre att han är borta. Det är redan tufft, men måste klara. Jag tänker på A, jag kan inte vara utan honom. Men han gör ingeting ju....om han skulle bara skicka nån meddelande....jag kan inte göra det, och jag kan inte radera hans nr heller. Om han ska skicka nån meddelande, kommer han att skicka viber meddelande. Och han kommer inte till FB heller ju. Varför måste jag träffa bara killarna som "har problem". Nästa vecka jobbar 4 dagar. Hoppas kanske nån dag kommer jobba åtta timmar. Måste jobba mycket nu, oktober är slut snart och sen är november, ledig hela 2 veckor, utan pengar.Inte roligt....Bara 2 veckor kvar, att jobba sen kommer paus. Imorrn har J-s simskola avslutning, ska oxå simma lite, sen bastu, skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0