21.oktober

Söndag har kommit. J har sista dag i simskolan, och det är avslutning. Jag ska oxå simma idag. Skönt.Snart ska gå.Igår sa hon, att hon vill inte gå,men nu imorse sa hon att hon vill gå. Tänkte börja beställa idag lite kläderna- ny vinterjacka till mig och till J termobyxorna. Då behöver inte köpa överallen. Det räcker med jacka och med byxorna. Och sen ska beställa soffa överdrag. Såg reklam, det är trettio % rabatt. Tänkte passa på. Spara pengar, ett måste. Men kommer att köpa de med kredit. Jag har ingen val. Sen betalar lite varje månad, tills jag har pengar över, betalar hela summan. Nästa vecka måste plugga mycket. Redan idag måste ta det allvarligare.Kanske ska stänga av mobilen helt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0